10 februari 2016

Unboxing MEGA Essence pakket


Holy glitter. Ik kreeg me toch een MEGA pakket toegestuurd, echt om van te kwijlen. Ik kreeg het pakket niet zomaar toegestuurd. Maar dat is nog even een geheimpje. Lees snel verder om te kijken wat er allemaal voor moois in het pakket zit!

Wenkbrauwen


Let's start with tha Eyebrows.

Eyebrow Stylist Set 01 Natural Brunette Style & 02 Natural Blonde Style
Brow designer 02 Brown - 04 Blonde - 05 Soft Blonde
Eyebrow Fixing Pencil 
Gezicht



Maar liefst 3 foundations.

Stay All Day 16h Foundation - 15 Soft Creme
Pure Nude Foundation 10 Pure Beige & 20 Pure Sand


En ook 3 concealers!

Pure Nude Concealer - 10 Pure Beige
All About Matt! - 10 Matt Beige
Stay All Day Concealer - 10 Natural Beige


En ook een hele hoop poeders! De nieuwe Shape Yourself Contour Palette ziet er zo tof uit! 

Pure Nude Powder - 20 Nude beige
Mattifying Compact Powder - 10 Light Beige
Matt Touch Blush - 10 Peach Me Up!
Silky Touch Blush - 40 Natural Beauty
Shape Your Face - 10 Ready, Set, Peach!
Ogen


Dan 3 producten voor de ogen. 2 mascara's en een oogschaduw palette die er echt heel mooi uit ziet.

I Extreme volume mascara
Forbidden Volume mascara
All About Nudes Eyeshadow - 02 Nudes
Overige


En dan nog 3 producten zonder eigen categorie. De concealer kon inderdaad bij gezicht, maar ik was 'm vergeten er bij te leggen, voor op de foto haha. 

Sheer & Shine Lipstick - 02 Cute Nude
The Gel Nail Polish 05 Sweet as Candy
Stay Natural Concealer - 01 Soft Beige

Kwasten


En ook zaten de nieuwe kwastjes van essence in het pakket! 

Eyeblender Brush
Smokey Eyes Brush
Lash & Brow Brush

Ik ga proberen om van ALLE producten een review te schrijven! Waar ben jij het meest benieuwd naar? 

Toen ik het pakketje opende, was ik dol gelukkig, er zaten ZOVEEL producten in! Heel erg bedankt Essence, en het (nog) geheime project, en jij ook bedankt voor het lezen van dit artikel. Ik houd jullie up- to- date !

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten