8 februari 2016

ELF Golden Bronzer


Ik ben dol op bronzer, de warmte terug brengen in je gezicht kan naar mijn idee echt geen kwaad als de zon in Nederland niet schijnt. Dit product van ELF stond al een tijdje op mijn wishlist en eindelijk heb ik 'm. Ben je benieuwd wat ik er van vind? Lees dan snel verder!




De ELF Golden Bronzer komt in een verpakking die mij doet denken aan NARS. Voorop staat het merk en de naam van het product. De ELF Golden Bronzer bevat 15 gram, 4 kleuren en is 12 maanden houdbaar. Het product heeft ook een grote spiegel aan de binnenkant.


En dan de swatches. Ik heb alle 4 de vlakjes apart geswatched. Het is zeker een Golden Bronzer, er zitten echt prachtige warme bronze kleuren in. Ze bevatten allemaal shimmer. De kleuren zijn alle 4 zacht, smeren goed uit en zijn echt goed van pigment. 


En hier dan het effect op mijn gezicht. De highlighter komt niet uit het palette, dit is de Moon Light Pearls Highlighter, ook van ELF. Maar dat even ter zijde. Ik ben met mijn kwast over alle 4 de vlakjes heen gegaan en daarvan kwam deze mooie bronze uit.


Wauw! Ik ben fan. Na mijn contouren vind ik dit zo'n goed product om mee te bronzen. Van de shimmers merk ik niet enorm veel. Ik ben echt heel erg blij met dit product.

Je kunt dit product kopen in de webshop van EyesLipsFace, voor €4. Je vindt 'm hier.

Wat vind jij van deze bronzer en zou jij deze ook dragen?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten