6 februari 2016

Simpele, everyday Make-up Look! - MOTD


Een tijdje geleden hield ik een poll op mijn blog, met de vraag: Wat voor artikelen wil jij meer zien? De Make-up Of The Day artikelen scoorde als een van de hoogste. Ben je benieuwd naar mijn look die ik maakte met mijn nieuwe Morphe 350 Palette en een aftershave balm als primer? Lees dan snel verder. 


Ik heb een hele dagelijkse look gemaakt, aangezien ik wel gewoon naar school moest die dag.

Gezicht 

Nivea Men After Shave Balm - Sensitive
Ja! Een Aftershave balm als primer. Het werkt echt ontzettend goed omdat het 2e ingrediënt Glycerine is, dat zorgt ervoor dat je make-up goed blijft zitten!
♥ Catrice All Matt Plus Foundation - 010
Bekijk de review hier
♥ ELF Baked Highlighter - Moonlight Pearls.
Bekijk de review hier
♥ MAC Harmony Blush - Matte.
Bekijk de review hier



Ogen en wenkbrauwen

♥ Morphe 35O Palette
♥ Anastasia Beverly Hills Brow Definer Taupe
♥ Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - Soft Brown
 Maybelline Rocket Volum' Express waterproof mascara
 MAC Pro Longwear Paint Pot - Painterly



Lippen


♥ LA Girl Matte Pigment Gloss - Dreamy
Bekijk de review hier






Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/zien wat voor make-up look ik droeg deze dag!
Ik ben van plan dit vaker te doen! Bedankt voor het lezen!
Liefs, Esmée




Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten