4 februari 2016

2-in-1 Review Blèzi Cosmetics


Blèzi Cosmetics, voor mij nog een onbekend merk. Op het event van Mr. Goodiebag heb ik kennis mogen maken met dit merk. Ik kreeg een van de nieuwe Liquid Lipstick mee en een oogpotlood. Ken je dit merk nog niet maar ben je wel erg benieuwd geworden? Lees dan snel verder!


Blèzi Cosmetics Liquid Lipstick 38 Rebellicious RED


Laten we beginnen met de Liquid Lipstick. Helemaal Hot & Happening zijn de liquid lipsticks op dit moment. Blèzi Cosmetics heeft 2 nieuwe kleuren aan hun assortiment toegevoegd, met onder andere de kleur: 38 Rebellicious RED.

De Liquid Lipstick bevat 4 mL product en wordt ook wel de Lip Fix genoemd.


Dit is de vorm van de sponsapplicator. Perfecte vorm om alle mooie hoekjes te raken. 


Dit is de swatch van de Liquid Lipstick, een krachtige en intense kleur, met slechts 1 veeg.


En hier de Liquid Lipstick op mijn lippen. Ja, ik moet nog even oefenen, rood blijft een lastige kleur. De Liquid Lipstick droogt enorm snel op, en ook mat. Als ik mijn lippen op elkaar doe, blijven ze niet aan elkaar plakken. 


En dit is de Liquid Lipstick op mijn lippen, full face. De kleur knalt er gewoon af. Hele mooie kleur.

De Liquid Lipstick kosten op dit moment €14,50, wat ik echt een prima prijs vind voor het resultaat wat hij levert, hij blijft trouwens echt de hele dag goed zitten. Geeft niet af aan een glas drinken of aan een broodje! Geloof me, ze blijven zitten als een huis. Je vindt de Liquid Lipsticks hier.

Blèzi Cosmetics Automatic Eyepencil - Midnight Blue


En dan het oogpotloodje Blèzi Cosmetics, in de kleur Midnight Blue. 


Het oogpotlood geeft een matte finish, is longlasting, water proof en smudge proof.


En dan hier de swatch van het oogpotlood. Een diep blauwe kleur met intens pigment. Heel erg mooi voor bijvoorbeeld onder je oog.  Je vindt het oogpotlood hier voor €14.


Ik ben erg te spreken over dit merk, Blèzi Cosmetics. Mijn favoriet is de liquid lipstick, wow wat een beauty! Ik kan je het merk zeker aanraden, en dan met name de liquid lipsticks.

Kende jij dit merk al? Of ook nog niet? Wat vind je er van als je het zo ziet?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten