2 februari 2016

ELF Baked Highlighter - Moonlight Pearls

Als je mij al een tijdje volgt, dan weet je dat ik DOL ben op highlighter. Voorheen sloeg ik highlighter over en nu kan ik niet meer zonder. Mijn highlighter collectie groeit en groeit, maar er is altijd plaats voor een nieuwe highlighter. En dit keer voor deze van ELF.




De ELF Baked Highlighter, waar ik enorm veel goede verhalen over hoorde, is nu eindelijk van mij.
Dit is de ELF Baked Highlighter in de kleur Moonlight Pearls.


De verpakking is vrij klein, bol (baked), bevat 5 gram en is 12 maanden houdbaar. De deksel is doorzichtig, de naam staat op de achterkant aangegeven. 


En dan hier de swatch; met flits gemaakt. Moon Light Pearls is een gouden highlighter, nijgt naar de koele kant maar is ook warm. Het product heeft minuscule glittertjes.



En hier de highlighter op mijn jukbeen. Ik denk dat je het zelf wel kunt zien. Wat een glow. Bij de meeste hihglighters zie je de minuscule glittertjes zitten, dat is bij deze van ELF niet het geval, dit is echt een glow. 

Ik ben echt dol op deze highlighter. Sinds ik 'm heb, heb ik deze non-stop gedragen. Voor slechts €4 heb ik deze highlighter gescoord op de website van ELF. Je vindt 'm hier.


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten