31 januari 2016

3-in-1 Review MUA Brow producten


Strakke wenkies, of wat wildere, dat is wat nu in is, "messy brows". Zelf houd ik het liever wat subtiel. Ik ontving laatst deze 3 producten van MUA, alledrie voor de wenkbrauwen. Een wenkbrauw kit, wenkbrauw gel en een concealer. Ben je benieuwd hoe deze 3 producten mij bevallen? Lees dan snel verder. 



Wat MUA zegt over de 3 wenkbrauw producten: 

"Iedereen wil perfect geshapede wenkbrauwen. Deze lente zorgt MUA ervoor dat je met behulp van de Eyebrow Kit, de Brow Mascara, de Argan Concealer en een 3-stappenplan de perfecte wenkbrauwen kunt creëren."

MUA PRO Brow Kit - Fair Mid

Het wenkbrauw palletje bevat 4 producten. Het is een palette waar mee je je wenkbrauwen kunt shaken, shaden, en highlighten.


De pigmentatie van de poeders zijn redelijk. Ze zijn niet enorm goed gepigmenteerd moet ik zeggen, maar het zijn wel kleuren die je kunt opbouwen. Aangezien het palette zegt dat je er ook mee kunt highlighten, mis ik toch echt de highlighter kleur. De lichte kleur is alleen de wax..


Hier het resultaat van de wenkbrauw poeder (de donkerste, links bovenste kleur). De kleur is warm, makkelijk op te bouwen en makkelijk te vervagen. Ik heb het kwastje gebruikt die er bij zat, werkte prima. Zelf had ik een iets koelere kleur gehoopt. De andere 2 wenkbrauw kleuren heb ik niet gebruikt.

MUA PRO Brow Kit - Fair Mid €5,99

MUA Brow Define Wenkbrauw Gel - Fair

Jaaa en wenkbrauwgel, iets wat ik al heel lang niet meer heb gebruikt, waarom? Ja weet ik eigenlijk ook niet. Dit is de MUA Brow Define Wenkbrauw gel in de kleur Fair. 


Hierboven zie je de swatch van de wenkbrauw gel. De kleur Fair is assig van kleur, wat de warme wenkbrauw poeder misschien zal compenseren. 


Wenkbrauw gel zonder een ander product. Het werkt makkelijk en snel, maar om nou te zeggen, wenkies on fleek, nee dat niet, maar als je haast hebt en snel weg moet, is dit niet verkeerd. 


En dan de wenkbrauw poeder én de gel. De gel compenseert een klein beetje de warme kleur van de poeder. Niet slecht! 

MUA Brow Define Wenkbrauw Gel - Fair €5,99

MUA PRO BASE Argan Plush Concealer - Natural

En dan de Argan Concealer van MUA. Dit is de kleur Natural.


Hier de swatch van de Argan Plush Concealer in de kleur Natural. De concealer is erg romig, glijdt makkelijk over mijn huid en smeert goed uit. Gele ondertoon, dat was het eerste wat in mij opkwam. Niet helemaal mijn kleur.


Nope, niet helemaal mijn kleur. Door de vorm is het wel gemakkelijk om je wenkbrauwen te vormen, helaas is de kleur dus niet goed…

MUA PRO BASE Argan Plush Concealer - Natural €5,99

Wat zal ik zeggen, ik ben tevreden over de formules van alle producten, alleen zijn de kleuren niet goed. De Brow define gebruik ik nu wel elke dag. Naar mijn idee is het wenkbrauw kitte net iets te warm en is de concealer weer te geel. Voor de rest zijn het hele fijne producten. Wenkbrauwen blijven lastig, en of je nou een koele kleur nodig hebt of juist een warme, ik weet het ook nogsteeds niet.. 

Wat vind jij van de MUA Brow producten? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée




Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten