29 januari 2016

PLOG - Benefit Event


Woensdag 27 Januari waren Ashley van Beautyenstyle.com, en ik uitgenodigd bij het event van Benefit Cosmetics, wat natuurlijk een enorme eer is. Een subtiele hint stond al in de uitnodiging. Ben je benieuwd naar mijn dag op het Benefit event? Lees dan snel verder.


2 uurtjes school en gelijk door met de trein naar Rotterdam. Voor mij was het nog wel ff een stukkie. Ik was ander half uur onderweg. 


Zoals ik al zei ging ik samen met Ashley heen. Voor het event was ik nog uitgenodigd bij een modellenbureau, dus dat voegde mooi samen met het event, aangezien ik toch in Rotterdam was!


Lekker wat drinken bij YoYo in de markthal. 




Aangekomen bij het Benefit event in de Aloha Bar. 





We werden in gedeeld in groepjes; A - B en C. Ik zat onder andere met Arianne van 1500px en Erica van EricaIllustrations



Lekkere hapjes.


Leuke polaroid foto met Erica en Arianne.



De 2 nieuwe producten van Benefit in de Hoola lijn.


Klaar bij het event van Benefit en nog eventjes kijken en snuffelen bij Lush.


Pizza eten bij Vapiano. Ik had pizza salami!


Terug naar huis met een Starbucks Strawberry & Cream Frappuchino.


En dit is wat er in de goodiebag zat. De 2 nieuwe producten van Hoola, Dew the Hoola en Hoola Zero TanLines. Ook zat er nog een te leuke paspoort houder bij en een bagage label. 

Over beide producten komen nog reviews! 

Wat vond je van de plog? Zal ik dit vaker doen?

Bedankt voor het lezen, en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten