27 januari 2016

Anastasia BeverlyHills Brow Definer - Taupe

Anastasia Beverly Hills, hét wenkbrauw merk. Anastasia komt uit met een nieuw product; de Brow Definer. Ben je benieuwd wat het doet en wat het resultaat is? Lees dan snel verder.


Dus, een nieuw product! De Anastasia BeverlyHills Brow Definer. Het is een wenkbrauwpotlood die verkrijgbaar zal zijn in 10 verschillende kleuren.

 
Dit is wat Anastasia zegt over de Brow Definer:
  • Heeft een uniek gevormde driehoekige punt om de contour van de wenkbrauwen aan te zetten en dunne plekken op te vullen
  • Het wenkbrauwpotlood is uitschuifbaar zodat de punt niet wordt beschadigd. 
  • Een veelzijdig wenkbrauwpotlood en handig wenkbrauwborsteltje in één (dus makkelijk mee te nemen!)
  • Verkrijgbaar in 10 verschillende tinten, dus altijd een kleur die bij jou past. 


Zoals Anastasia zegt: "uniek gevormde driehoekige punt". Dat is het zeker. 


Van de Dipbrow Pomade, ook van Anastasia BeverlyHills, heb ik de kleur Soft Brown. Dit is de kleur taupe. Ik heb mij laten adviseren en taupe kwam er uit. Taupe is een koele en lichte kleur.


Hier de swatch van de ABH Brow Definer, in de kleur Taupe.


En hier Taupe aangebracht op mijn wenkbrauwen. Het effect is mooi, strak en niet nep. Door het puntje, kun je gemakkelijk "haartjes" tekenen. Het ging ook vele malen sneller dan de Dipbrow. Maar toch zou ik Taupe niet zo opzich dragen. Wat ik persoonlijk erg mooi vind bij wenkbrauwen is een overloop van licht naar donker. Taupe daarom wel perfect voor het begin van mijn wenkbrauwen en soft brown aan het uiteinde van mijn wenkbrauwen. 


Ik ben erg te spreken over de Brow Definer. Het werkt handig, strak, mooi en snel. Met het borsteltje aan de achterkant kun je het mooi vervagen. 
De Anastasia Beverly Hills Brow Definer is medio Februari 2016 te koop via de webshop van Anastasia, en bij de Douglas winkels, voor €29,50.

Bedankt voor het lezen, wat vind jij van het resultaat en zou jij het gebruiken? 
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten