25 januari 2016

SHOPLOG - Mijn eerste ELF bestelling



De verleiding was maar al te groot: €1 verzending. En ja, als beauty liefhebber kon ik dat (zoals gewoonlijk) niet weerstaan. ELF is een merk waar ik nog geen een product van had, nog een excuus om te bestellen. Kijk snel mee om te zien wat ik allemaal heb besteld!
Gezicht






Omdat ik nog geen ervaring had met het merk Elf, maar wel regelmatig YouTube video's kijk, wist ik dat de Baked highlighter in Moonlight Pearls echt geweldig was. Ook was ik op zoek naar een bronzer, waarmee ik mijn huid wat meer warmte kon geven, inplaats van alleen maar een contour.

Ogen


Voor de ogen bestelde ik dit palette waar 4 oogschaduw pans in kunnen, de oogschaduw's kosten slechts €0,50 per stuk. Ik koos kleuren die ik niet zo heel snel zou dragen maar wel mee wil gaan experimenteren. 


Lippen


Last but not least: De lippen. Ik had op meerdere blogs gelezen dat de Jumbo Lippotloden van Elf erg fijn waren. Ik deed 'm gelijk in mijn winkelwagen.



Dit waren alle 8 de producten die ik heb besteld op eyeslipsface.nl. In totaal was ik slechts €15 kwijt + €1 verzending. De €1 verzendactie loopt tot 25 januari 2016.

Waar zouden jullie als eerst een review van willen zien? Laat het mij weten!

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten