23 januari 2016

4 x Matte Lip Crayons - Bornprettystore


Lippotloden met een intense kleur, that's what I like. Vooral tijdens de koude winterdagen zijn donkere kleuren niet mis. Ik bestelde 4 lippotloden op Bornprettystore, ben je benieuwd hoe ze mij bevallen? 
Lees dan snel verder!

Ik bestelde in totaal 4 kleuren. 23 - 24 - 27 en 30. De potloodjes zijn van het Merk Tutu, ze worden ook wel de Matte Velvet Lipstick Crayons genoemd. Ze hebben in totaal 10 kleuren. 


Dit zijn de kleuren. Het zijn eigenlijk 4 verschillende kleuren. Een framboos roze, een koele nude/roze, bruin paarsig en diep rood. Op het eerste gezicht vond ik de kleur 24 wat lijken op 27, maar dat viel gelukkig wel mee, kijk snel verder voor de swatches!


Hier de swatches, de crayons zijn romig, goed gepigmenteerd en inderdaad mat. De kleur 30 (rechter kleur) doet mij enorm aan Diva van MAC denken. 

23



Dit is de kleur 23 op mijn lippen. Mooi kleurtje, maar een toevoeging aan mijn stash? Ik weet het niet. Ik vind het een mooi kleurtje maar ik heb al veel van dit soort kleuren. Ondanks dat vind ik 'm erg mooi en is de formule van deze crayon echt geweldig. 

24



En dan hier kleur 24. Dit is mijn favoriet van de 4. De kleur is mooi koel, doet mij een beetje denken aan MAC faux, zelf heb ik faux niet dus ik kan ook fout zitten. Dit is echt een prachtige roze/bruine kleur. Mijn favoriet!
27



Ook deze vind ik erg mooi. Deze is iets minder mat dan de vorige crayons, maar dat maakt 'm niet minder mooi. Het is een mooie donkere maar toch neutrale kleur. 

30



En dan de "Diva dupe". Hij valt iets roder en lichter uit dan Diva. Ook deze voelde iets minder mat aan. Accentueert wel wat meer de velletjes op mijn lippen, maar de crayon is zeker niet slecht. 


Hele mooie producten, de crayons blijven zo'n 4 uur zitten, daarna is het wel nodig om ze bij te werken. Mijn favoriet van de 4 is de kleur 24. Ze kosten slechts $2,60, geen geld toch? Je vindt ze hier.
Ik ben erg te spreken over deze lipcrayons! Wil je deze ook bestellen? Gebruik de code EXH10 voor 10% korting en gratis verzending!

Bedankt voor het lezen, welke van de 4 is jouw favoriet? 

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten