2 januari 2016

The Manizer Sisters Palette - Review


Ik ga het jaar in met een flinke glow en een gebronsde huid. Net voor de jaarwisseling ontving ik een leuk pakketje, daar in zaten deze mooie Manizers van The Balm, 3 The Balm Manizers voor slechts €4,64 , hoe dan?! Hoor ik je al denken? Lees snel verder!



Voor het eerst bestelde ik eens wat op Aliexpress, een soort van Ebay, met een enorm assortiment, veel verschillende verkopers en iets té aantrekkelijke prijzen. Voor €4,64 scoorde ik dit palette van The Balm, replica natuurlijk. En de kwaliteit, ik was net zo nieuwsgierig als dat jij nu bent denk ik.


Het palet bevat 3 manizers van The Balm, de welbekende Mary-Lou, de Cindy-Lou en de Betty-Lou. Mary-Lou stond al zo lang op mijn lijstje, maar de andere kleuren spraken mij ook aan. 

Het palette bevat 3 gram en is 12 maanden houdbaar.


Hier de swatches van de 3 manizers, van links naar rechts: Mary-Lou Manizer - Cindy-Lou Manizer - Betty Lou Manizer. Met deze 3 kleuren kun je eigenlijk je look compleet maken, er zit een highlighter blush en bronzer in. 

De kleuren vond ik voor het geld nog best wel goed. Mary-Lou viel mij wel een beetje tegen, die had ik wat koeler qua kleur verwacht, maar gepigmenteerd zijn alle 3 de kleuren zeker!


En dan hier, alle 3 de Manizers aangebracht. Ondanks dat de Mary-Lou warmer is dan dat ik 'm had verwacht vind ik 'm echt geweldig mooi. De blush, Cindy-Lou, is niet heel erg opvallend, wat ik erg fijn vind, want ik ben geen blush drager. De bronzer, Betty-Lou, is mooi om mee te "bronzen"wel zitten er veel shimmers in en moet je er van houden.

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van het palette, voor die €4,64 vind ik het echt een top palet!
Het fijne aan Aliexpress is, is dat je met iDeal kunt betalen! Je vindt het Manizer Sisters Palette hier.
20 December heb ik het palette besteld, 1 dag daarna is hij al meteen verstuurd en 31 December heb ik 'm ontvangen. Erg goed levering en ook nog snel!

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten