4 januari 2016

Real Techniques Bold Metal Brushes - Dupe Review


Ik heb een lichte obsessie met kwasten. Omdat ik regelmatig wat mag bestellen bij (chinese) webshops kan ik kwasten moeilijk ontwijken. De prijs is aantrekkelijk, en de kwaliteit. Ik vond deze dupes van de Real Techniques Bold Metal Brushes op Wholesalebuying. 


Voor de échte Real Techniques Bold Metal brushes betaal je rond de €20 per kwast, en hier heb je 7 kwasten, voor $6,91, ook al zijn ze nep, ik ben er toch erg blij mee.


De kwasten hebben geen Real Techniques label. Maar je kunt wel duidelijk zien dat de kwasten op die van Real Techniques zijn geïnspireerd. Als je ze zo op het eerste gezicht ziet, ogen de kwasten niet goedkoop, de kwasten voelen wel heel licht aan, en bij 1 kwast viel de kopstukje er af.. 




De haren van de kwasten zijn allemaal verschillend. Bij de ene kwast staan de haren dicht op elkaar, en bij de ander juist weer ver uit elkaar. Je hebt 4 kwasten voor het gezicht en 3 voor de ogen. Zacht zijn ze zeker!


Doordat de kwasten een andere vorm hebben dan normaal, staan de kwasten scheef, maar nemen ze enorm weinig ruimte in beslag, wat erg fijn is.


En hier is te zien waarvoor ik de 4 gezichtskwasten gebruik. De oogkwasten zijn natuurlijk voor oogschaduw. Mijn 2 favoriete kwasten van de set zijn de bronzer en highlighter kwast. Met de Bronzer kwast kun je gemakkelijk op de juiste plek komen en hierdoor word je shape super strak en kun je het alsnog heel mooi blenden. De highlighter kwast heeft naar mijn idee echt de perfecte vorm en is super zacht!

Ik vind de kwasten erg fijn, zeker voor de prijs zijn het geen slechte kwasten.
Voor $6,91 heb je 7 mooie, fijne kwasten. Je vindt ze hier.

Bedankt voor het lezen! Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten