6 januari 2016

NYX Born To Glow Liquid Illuminator


Liquid Illuminators, vloeibare highlighter, iets wat je op veel verschillende manier kunt gebruiken.  In de drogist heb ik dit soort producten nog nooit gezien, maar NYX, wat te koop is bij oa Douglas hebben ze het wel. Ik won dit product in een MEGA winactie, ik had de winactie gewonnen bij Mariëlle. Ik was mega benieuwd naar dit product, so let's try!



Omdat ik niet zo goed wist wat ik met dit product aan moest, ben ik op YouTube wezen zoeken naar verschillende manieren waarop je dit product kon gebruiken. Je kunt het als highlighter op zich gebruiken, maar je kunt het ook mengen door je foundation voor dé glowy look. Ook heb ik het iemand zien gebruiken als primer? Wat ik persoonlijk erg gek vond, want je bent dat echt een discobal.


Dit is de NYX Born To Glow Liquid Illuminator in de kleur Sunbeam. Het product bevat 18 mL en is 12 maanden houdbaar. 


Dit is de liquid illuminator, oftewel: highlighter, op mijn handpalm. Je hebt maar echt een mini beetje nodig, dat is meer dan genoeg. 


En hier de swatch waarbij het product is uitgeveegd, met flits genomen. Het product bevat minuscule glittertjes dat zorgt voor een goede glans. 


Ik heb dit product als highlighter gebruikt. Ik heb het aangebracht met mijn vingers en 1 klein drupje was meer dan genoeg. De highlighter is heel mooi en koel. 


Dit product is heel bijzonder en mooi, wel bevat het meer glittertjes wat ik gewent ben maar dat vind ik erg mooi. Ik ga het ook eens proberen, door mijn foundation voor een glowy effect. Ik ben in iedergeval erg te spreken over dit product. 

Het product is te koop op Douglas.nl voor €8,50, bedankt Mariëlle, nogmaals voor alles!

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten