8 januari 2016

MAC Lipstick Stash - Update


MAC lipsticks zijn mijn favoriet. In vergelijking met mijn vorige MAC Stash, van ruim 8 maanden geleden, is mijn stash gegroeid met 6 nieuwe lipsticks. Ben je benieuwd welke lipsticks ik allemaal heb? Lees dan snel verder.



Verschillende kleuren en finishes, die zijn te vinden in mijn stash. Ik heb maar liefst 11 lipsticks van MAC. Blogs lezen van andere beauty liefhebbers is niet zo goed voor mijn portemonnee, zo leer ik nieuwe lipsticks kennen waar ik nog nooit van had gehoord en wat mij erg hebberig maakt. Maar goed, door naar de lipsticks!

MAC - MATTE LIPSTICKS 


Van de Matte lipsticks heb ik er 5. Ik heb 2 roze kleuren, 2 nudes en 1 donker rode. 
Van links naar rechts: Pink Plaid - Please Me - Kinda Sexy - Velvet Teddy - Diva
Klik op de namen van de MAC lipsticks en je gaat naar de uitgebreide review. 


MAC - SATIN LIPSTICKS


Satin lipsticks hebben mijn persoonlijke voorkeur. Matte zijn ook erg fijn, maar satin lipsticks zitten gewoon wat fijner op je lippen. Van de Satin finish lipsticks heb ik denk ik de meeste kleur variatie. Van de Satin lipsticks heb ik de kleuren:

Pink Nouveau - Captive - Brave - Rebel
Klik op de namen van de MAC lipsticks en je gaat naar de uitgebreide review. 


MAC - CREMESHEEN & FROST LIPSTICKS



En dan de laatste categorie: Cremesheen en Frost lipsticks
Links is Hot Gossip, een cremesheen finish. Een framboos roze kleurtje. 
En rechts Angel, een met frost finish. Deze is heel licht-dekkend en een mooie kleur om mee te beginnen. 


 En dit waren dan al mijn MAC lipsticks. Ik ben zeker van plan om mijn collectie nog meer uit te breiden, omdat ik gewoon van lipsticks houd.

Welke MAC lipstick MOET ik naar jou idee in mijn stash hebben? En welke Lipsticks van MAC heb jij in je stash?

 Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten