9 januari 2016

School outfit - OOTD


Yes! Eindelijk weer een outfit post. Het is met dit weer toch wat lastiger om buiten foto's te maken, maar het kan natuurlijk ook gewoon binnen! Ik kreeg laatst een enorm leuk, soort suède rokje binnen. Kijk snel verder hoe ik dit rokje heb gecombineerd!



Rokjes vind ik ontzettend leuk om te dragen én om te combineren. Mijn nieuwe rokje komt van bidyouroutfit. De stof is ontzettend mooi, een soort suède rok met een rits aan de achterkant. Geen normale vorm, soort bloem! Heel bijzonder en ontzettend mooi. 

 

Blouse: Jaqueline De Yong
Rokje : Bidyouroutfit
Panty: Primark
Brogues: Van Haren
Armband: Budget Sieraden


En dat was 'm alweer! Bedankt voor het lezen, wat vind jij van deze outfit?
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten