11 januari 2016

Catrice Golden Trace Highlighter - Treasure Trove Collectie



Dankzij Priscilla ben ik een highlighter rijker. Naar de LE producten van Catrice kijk ik niet echt op of om, maar deze beauty zag er zo mooi uit. Het is de Golden Powder in de kleur Golden Grace van de Treasure Trove Collectie. Ben je benieuwd?




De LE van Catrice heet Treasure Trove. Dit is de Golder Powder in C01 Golden Grace.
De poeder bevat 9,18 gram en is 12 maanden houdbaar.



Het patroon van de highlighter is erg leuk, mooie sterretjes. De poeder is zeker glitterig, dat zie je op het eerste gezicht al, dus daar moet je van houden.


En dan hier de swatch op mijn handpalm. De highlighter is goed van pigment, bevat, zoals ik al zei, veel minuscule glittertjes. De highlighter is warm en goud, zoals de naam eigenlijk al zegt.


En dan hier de highlighter aangebracht op mijn jukbeenderen en op het puntje van mijn neus. De highlighter geeft zo'n mooie, warme glow. De minuscule glitters storen mij totaal niet.




Ik ben erg tevreden over dit mooie product uit de LE van Catrice, Treasure Trove. Ik had het laatste exemplaar mee genomen, ik denk dat dit product bij velen geliefd zal worden. Zeker een aanrader!

Je kunt de Golden Powder van Catrice kopen bij het Kruidvat of Trekpleister voor €4,59.
Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten