13 januari 2016

Maybelline The Rocket Volum' Express Mascara


Dat is een tijd geleden, dat ik een mascara heb gereviewd! Deze van Maybelline is een oldie, maar een goldie. Deze heb ik veel gebruikt, maar de laatste tijd heb ik andere mascara's gebruikt en was ik deze een beetje vergeten. Nu deze in de actie was, heb ik er gelijk maar 2 mee genomen.



Ik nam de Maybelline The Rocket Volum' Express Waterproof Mascara mee, want ja, wat is Esmée zonder waterproof mascara? Ik kan niet meer zonder waterproof mascara's, bij niet-waterproof mascara's zakken mijn wimpers namelijk in 2 seconden al uit. 


De Mascara van Maybelline bevat 9,6 mL en is 6 maanden houdbaar.

Wat maybelline over de "The Rocket Volum' Express Mascara" zegt:

Een mascara die supersnel van aanzet tot punt een spectaculair, verfijnd volume effect geeft! Vanaf nu hoef je niet meer te kiezen tussen volume en separatie. De multigepateteerde mascaraborstel heeft een intern hard gedeelte van solide materiaal dat druk geeft tegen de wimper haartjes en precies de juiste dosis mascara afgeeft aan elk haartje. Het 'hart' wordt omringd door flexibele tandjes, op gelijke afstand van elkaar, die de wimpers van aanzet tot punt kammen en zodoende ophoping voorkomen. 


De borstel is niet van haartjes gemaakt, maar van die siliconen haartjes, dit zijn echt mijn favoriete soort borsteltjes. De mascara borstel is vrij dik.


En dit is het resultaat om mijn wimpers. Van links naar rechts beschreven:
- Mijn wimpers zonder enig product
- Mijn wimpers zonder enig product maar wel gekruld met een wimperkruller
- Mijn wimpers met de The Rocket Volum' Express Mascara

Omdat ik al wist over het resultaat wat de mascara mijn wimpers zou geven, ging ik er ook niet van uit dat het volume zou gaan geven. Deze mascara is naar mijn idee wel geschikt als je opzoek bent naar een mascara voor lengte in je wimpers. Door meerdere laagjes aan te brengen krijg je wel het volume effect, maar dat is nou net niet wat ik zoek.



Deze mascara gebruik ik nu weer iedere dag, het geeft mijn wimpers mooie separatie en lengte. Jammer vind ik, dat de naam volum' express is, want ik ben het daar niet mee eens… Maar des al niet te min, mijn favoriet op dit moment!

Je kunt de mascara halen bij oa. Kruidvat, Etos en Visser voor €15,49 (TIP: wacht op een 1+1 aanbieding)

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée




Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten