31 december 2015

2015, bedankt!


Wow! Mijn laatste artikel van 2015. In het artikel van laatst hebben jullie al kunnen lezen wat mijn hoogte punten waren van 2015, vandaag wil ik je simpel weg bedanken, maar waarvoor? Lees snel verder!


2015 was me toch een jaar! Ik heb zoveel dingen mogen doen, zoveel dingen bereikt en zoveel nieuwe mensen leren kennen, allemaal dankzij jou!

Als ik nooit was begonnen aan mijn instagram, was mijn blog én mijn YouTube kanaal er nooit geweest en dan had jij dit artikel niet gelezen.

Dit jaar is zo snel gegaan, vol met leuke en nieuwe dingen.
Daarvoor wil ik jou bedanken, dat je mij volgt, mijn artikelen leest, mijn video's bekijkt, een duimpje omhoog geeft en mij volgt, bedankt voor ALLES!

Ik blog nu bijna 2 jaar, wat lijkt als veel meer jaren. Ik doe het nog steeds met veel plezier, ik leer er veel van, kom veel in contact met andere bloggers en ik mag de leukste samenwerkingen aangaan. Allemaal dankzij jullie, wat ik mij 2 jaar echt niet had kunnen voorstellen.

Voor mij is het nog onwerkelijk dat ik een bereik heb op YouTube van bijna 12 duizend mensen, zoiets kan ik mij totaal niet voorstellen en in dit jaar ben ik 10.000 abonnees gegroeid. Ik vond het al bijzonder dat er 10 mensen op mij geabonneerd waren, laat staan 11.700. Dat ik mensen kan vermaken met filmpjes, dat ze bijna alles over mij weten maar ik niks over hen...
Toch voel ik een band met mijn volgers en vind ik het enorm leuk om mijn kijkers/lezers in het echt te ontmoeten! Dankjewel!

Bedankt, voor alles!

See you next year ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten