29 december 2015

Cream Contour Kit - Bornprettystore


Cream contouring, iets waar ik nog geen ervaring mee had en eigenlijk ook totaal geen behoefde aan had, maar toch was ik erg nieuwsgierig. Voor een klein prijsje kon ik het eens uit testen, benieuwd wat ik er van vindt en wat het resultaat is?


Bornprettystore is een webshop: waar alles super goedkoop is, allemaal onbekende merken verkocht worden en het echt een hit of een mis is. Dit palette bevat 15 concealers/contour kleuren.
Bij het contour palette krijg je een blendingkwast, die enorm zacht is, en een "beautyblender". De beautyblender is echt niet mijn ding, veel te hard en wordt niet groter zodra je het vochtig maakt.

Swatches


De bovenste rij is voor mijn huidskleur geschikt., de 2e kan er misschien nog net mee door, maar de 3e contour kleuren zijn echt te donker voor mijn huid. 

De kleuren zijn goed gepigmenteerd, brengen wat stroef aan maar zodra ze in aanraking komen met je huid blenden ze erg mooi. De knal roze/paarse kleur, wat moet ik daarmee? Is het blush? Geen idee haha. Sommige zijn wat oranje en lijken en enorm op elkaar. Ondanks dat, zien de kleuren er goed uit!


Hier een stappenplan, 1 t/m 4:

Stap 1: Egale basis, alleen foundation (je kunt je foundation ook na de cream contouring aanbrengen).
Stap 2: De concealer + contour kleuren aangebracht
Stap 3: Uitblenden met de kwast
Stap 4: Eindresultaat cream contouring.


En dan hier het eindresultaat van het cream contouren. De highlighter is naar mijn idee veel te glitterig, het zijn voornamelijk glitters, niet zo mijn ding. De cream contouring werkt eigenlijk nog best wel goed. Ik heb de 1e, 2e en 5e kleur van de bovenste rij gebruikt en dan de 1e kleur van de onderste rij als blush. Het effect vindt ik erg mooi, op de highlighter na.

Ik ben erg tevreden over het palette en ik kan 'm zeker aanraden als je 't graag eens wilt proberen. Nu ben ik nog nieuwsgieriger geworden naar de contour palette's van Anastasia Beverlyhills, wie weet!

Voor $7.15 heb je 15 contour kleuren, 1 sponsje en een blendingkwast. ]
Gebruik de code EXH10 voor 10% korting en gratis verzending.
Je vindt het contour palette hier.


Bedankt voor het lezen en tot snel weer!

*Dit artikel is in samenwerking met BornPrettystore, 
dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten