3 december 2015

Update: nieuwe layout, I Love Beauty event en meer

Hey hoi! Als jullie mij op mijn Youtube kanaal volgen, weten jullie wat er speelt in mijn dagelijks leven. Ook op mijn blog wil ik de leuke nieuwtjes toe lichten. 

Nieuwe Bloglayout
Yes! Ik heb een nieuwe layout. Ik was toe aan iets nieuws en heb iets simpels en leuks gevonden op Etsy. Ik wilde mijn blog rustiger hebben en minder vol, ik hoop dat dat is gelukt.

Wel heb ik nog wat struggles met de reacties, again. Op de home pagina geeft mijn lay-out aan, dat er "Geen opmerkingen" geplaatst zijn, terwijl er wel degelijk reacties zijn geplaatst. Hier moet ik nog even wat op vinden en hopelijk word dat snel gefixt!

Softboxen
Yes! Ik heb voor mijn verjaardag Soft boxen gekregen. Ik wilde ze al heel lang en eindelijk heb ik ze. Vooral voor mijn YouTube video's wilde ik de belichting beter hebben, maar voor mijn blog zijn ze ook enorm geschikt. Ik heb al wat foto's geschoten :).

Bloggen voor een andere blog
Jaa, je leest het goed. Al een tijdje blog ik nu voor BeautyTopia.nl een beauty blog met leuke budget merken die te koop zijn bij Missgorgeous.nl of bijvoorbeeld het Kruidvat. Sommige reviews zijn ook op mijn eigen blog te vinden, dan verwijs ik je daarna door, zodat je weet dat dit artikel ook te lezen is op BeautyTopia.




I Love Beauty Event
Ik ben 13 December as. aanwezig op het I Love Beauty event in de jaarbeurs van Utrecht. Ik mocht iemand mee nemen van het YouTube netwerk waarbij ik zit, en dat is Lotte, wij mochten beide 10 kaartjes weg geven aan onze kijkers, om ons te ontmoeten. Mijn lieve vriendinnetje Zoë gaat ook mee!

Ik ben in de huiskamer te vinden om 13:30 tot 14:45 met Lotte en Lotte haha.










Dit was het! Mijn bezigheden van de laatste tijd.
Bedankt voor het lezen, ik zou het erg leuk vinden als je een reactie achter laat en tot snel!

Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten