5 december 2015

Wishlist December 2015















De feestmaand komt er weer aan en mijn wishlist ligt al klaar. Veel leuke dingen staan er op mijn wishlist, om naar uit te kijken en om voor te sparen.

MAC Pro Longwear Concealer 
Een goede concealer is nooit mis. Ik hoor en zie hier heel erg veel goede dingen over dus ik word als maar nieuwsgieriger. Als ik in de buurt ben van een MAC Counter zal ik mij eens laten adviseren welke kleur goed bij mijn huid past.

iPhone 6s
Mijn iPhone 4s is echt aan vervanging toe en wie wil er nou geen iPhone 6s. Hard sparen word dat.

Anastasia Beverlyhills Dipbrow Pomade 
Dit product staat al té lang op mijn wishlist. Ik weet gewoon niet welke kleur ik moet kiezen. Op het I Love Beauty event zal er ook ABH worden verkocht, met 50% korting! Dus daar ga ik zeker even langs.

Too Faced Chocolate Soleil Bronzer 
Sinds ik deze bronzer heb (mini/sample size) gebruik ik 'm echt bijna elke dag. Dit product staat op mijn huid zo mooi en natuurlijk. Ik wil de full size versie!

Clear Cube - Make up your stash
Mijn make-up stash groeit en groeit maar. Ik heb amper meer plek om mijn make-up in te bewaren. Deze clear cube wil ik heel graag om al mijn make-upjes in op te bergen. Helaas is de prijs erg hoog en dat is wat mij tegen houd.

MAC Diva Lipstick 
Whaaa! Herfst, bijna winter, daar horen donkere lipsticks bij. Diva heb ik bij zoveel meiden gezien, en ik moet 'm ook hebben, wow.

Nikon 50mm lens
Voor verbetering van mijn foto's. Ik ben benieuwd.

Heel erg bedankt voor het lezen, wat staat er momenteel op jou wishlist?

Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten