2 december 2015

I HEART MAKE-UP NAKED CHOCOLATE PALETTE






















Een vrouw en chocolade, goede combinatie voor de meeste denk ik. I Heart Make-up heeft een aantal producten, waaronder het Naked Chocolate Palette, naar het Kruidvat filiaal gebracht en is daar voor een heel leuk prijsje te koop. Maar is de kwaliteit van deze witte chocolade reep ook goed qua kwaliteit?


Het palette is gebaseerd op een witte chocolade reep, bevat 22 gram en 16 oogschaduws.
Bij het palette krijg je ook een spons applicator. Deze gebruik ik zelf nooit maar het is handig, als je begint met het dragen van make-up. 














Dit palette bevat per kleur, ook namen. Wat ik echt een groot pluspunt vind, voor een budget palette. Sommige luxe merken hebben dit niet, daar kunnen zij nog wat van leren.















De eerste rij begint met een matte kleur. Deze is iets minder goed gepigmenteerd. De volgende kleuren die volgen zijn allemaal shimmer oogschaduws en zijn heel erg goed gepigmenteerd. Vooral de laatste kleur uit het palette vind ik erg mooi, echt iets voor de herfst!


De tweede rij bevat ook 1 matte kleur. Deze is goed gepigmenteerd, ook de shimmer oogschaduws zijn heel goed gepigmenteerd. Wat mij opvalt, is dat de oogschaduws heel erg zacht zijn, veel product afgeven en echt goede dekking hebben. Daar houd ik van!

En dan de laatste rij, deze rij bevat 3 matte kleuren die goed gepigmenteerd zijn. De kleuren zijn allemaal heel gemakkelijk op te bouwen tot gewenste pigmentatie.









En dan natuurlijk de ooglook, die ik met dit palette heb gemaakt. Het palette heeft zoveel mooie kleurtjes, waar je zoveel kanten mee op kunt. 
Het palette bevat 3 goede highlighters waar ik heel erg blij mee ben. Je kunt de look ook heel erg smoky maken maar juist ook weer heel rustig. 
Ik heb een warme neutrale look gemaakt, kan zo voor de kerstdagen, met een mooie eyeliner er bij en je look is af. 

Ik ben erg te spreken over dit palette. De kleuren zijn allemaal heel erg mooi en goed gepigmenteerd. De vormgeving van het palette vind ik ontzettend leuk, het heeft natuurlijk iets weg van het Too Faced Chocolate Bar Palette. 

Dit palette is zeker een aanrader, voor €7,99 is hij te koop bij Kruidvat. 
Dit artikel is ook te lezen op BeautyTopia.nl, daar blog ik ook voor.


Bedankt voor het lezen en tot snel weer. 
Liefs, Esmée 



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten