30 november 2015

OPI Color Paints review

OPI is in Augustus uitgekomen met de Color Paints collectie. Een collectie met 9 verschillende kleuren die je in combinatie met elkaar kunt gebruiken tot de tofste creaties. Ben je benieuwd?



De Color Paints collectie van OPI bestaat uit 9 kleuren. Ik heb er totaal 4.
De nagellakken kosten €14,95 per stuk en zijn Limited verkrijgbaar, op OPI.nl



Dit zijn de 4 kleuren die ik heb ontvangen: Turquoise Aesthetic - Magenta Muse - Primarily Yellow - Silver Canvas
Bij elk lakje zit er een rubberen bandje met gebruiksaanwijzing. Hier op staat:1. Apply a thin coat of Silver Canvas. Let dry. 2. Follow with ColorPaints colors to create nail designs. Op YouTube heb ik al verschillende video's gezien over de nail arts die te maken zijn met deze lakken.Maar zijn ze ook mooi om zo te dragen? 
Silver Canvas



By far, mijn favoriet. Ook heel erg leuk voor de kerst. Deze opvallende zilveren kleur is echt heel mooi en makkelijk op zichzelf te dragen. Op de foto zijn 2 laagjes aangebracht.

Primarily Yellow

Tof en opvallend kleurtje, niet iets wat ik zo zou dragen, maar ik denk dat het wel een toffe kleur is om mee te "nail-arten". Op de foto zijn 2 laagjes aangebracht.

Magenta Muse
Wauw! Deze is erg mooi. Bij het eerste laagje leek de nagellak roze te zijn, maar bij 2 laagjes is het echt een hele mooie rood. Heel erg mooi naar mijn idee en gemakkelijk te dragen op zich zelf. Op de foto zijn 2 laagjes aangebracht.

Turquoise Aesthetic
Dit zou ik ook niet zo snel op zicht zelf dragen, het is een mooie kleur, soort van zee blauwe kleur en leuk om te verwerken in je nail-art. Op de foto zijn 2 laagjes aangebracht.











Aanschouw, mijn creatie met de color paints. Oké, die nail arts moet je niet aan mij overlaten. Ik vind het heel erg leuk om met nagellak te experimenteren maar ik ben er echt niet zo'n held in. Ik heb gezien dat je met deze lakjes heel erg mooi Water Marble kunt maken, dus dat ga ik zeker een keer proberen.

Deze nagellakken vind ik stuk voor stuk erg mooi, mijn favoriet is Silver Canvas, ideaal ook voor de aankomende feestdagen.

De lakjes zijn per stuk verkrijgbaar, online op OPI.nl voor €14,95.
Er is ook een mini set verkrijgbaar met 6 lakjes, voor €37,95.

Bedankt voor het lezen, en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 

*Dit artikel bevat producten wat ik heb ontvangen ter review, 
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten