10 december 2015

Stapel Review, nieuwe Etos producten






















Etos heeft dit najaar een compleet nieuw make-up assortiment gelanceerd. Ik heb een aantal producten om voor jullie te testen, benieuwd naar de kwaliteit van de nieuwe Etos make-up? Lees dan snel verder!


















Etos is met een nieuwe make-up lijn gekomen, niet alleen make-up producten, maar ook kwasten. Het is een breed assortiment waar je zeker een complete look mee kunt maken, én je kunt al deze producten nu ook al in de winkel vinden!

Etos Color Care Lipstick - Vampire Kiss


Rood is een kleur die ik veel vaker moet gaan dragen. Dit is de Color Care lipstick van etos. De verpakking is heel mooi mat zwart en heeft een mooie opening. Op de lipstick is "etos" gedrukt wat er erg mooi uit ziet.



De swatch is mooi, romig en met veel pigment, de kleur is niet mat, voelt erg hydraterend aan en blijft goed en lang zitten, na een maaltijd is het wel handig om bij te stiften. Deze kleur vind ik erg mooi en echt iets voor kerst.

Etos Color Care lipstick - Vampire Kiss €3,99

Etos Highlighter Powder Rose - Etos Blush Wild Sunset


Hier was ik het meest nieuwsgierig naar. Ik ben dol op highlighter, blush wat minder, maar toch was ik erg benieuwd. De verpakking vind ik erg mooi en strak en oogt helemaal niet goedkoop.


Ook het patroon vind ik echt super tof. De rechter kleur doet mij erg denken aan de Sleek blush in Rose gold. De highlighter is een mooie roze koele kleur.


Yess, helemaal mijn ding. De highlighter is echt heel erg mooi, de blush ook hoor! Aldus ik geen blush drager ben, vind ik 'm toch prachtig!

Van de highlighter kwam heel veel product op mijn kwast, maar even aftikken en je kunt shinen. Deze is echt heel erg mooi! De blush heb ik heel voorzichtig aangebracht, omdat ik wist dat hij gepigmenteerd was. Ik vind 't heel erg mooi eigenlijk! Zo'n gezonde blos op mijn wangen, ga ik zeker vaker doen.
Etos highlighter & blush €3,99

Etos Eyeshadow primer - Etos eyeshadow palette Smokey eyes


Palettes met grijzen tinten, iets nieuws voor mij. Ook erg mooi voor de kerst denk ik. En een nieuwe oogschaduw had ik net nodig!



De oogschaduw basis is romig qua substantie en je hebt maar een klein beetje nodig, dat is genoeg.


De bovenste swatches zijn van het Smokey palette zonder oogschaduw basis, en de onderste swatches met oogschaduw basis. De oogschaduw maakt zeker wel verschil, erg goed product en het palette is erg mooi. Hier zal ik misschien nog een aparte ooglook mee maken en plaatsen in een Face of the day artikel.
Etos Eyeshadow palette Smokey Eyes €6,99Etos Eyeshadow primer €3,99

Etos Make-up  Fixing Spray - Etos Hydrating Primer 


Altijd ben ik al opzoek naar een budget fixing spray en Etos is er mee gekomen en wauw! Ik ben zo enthousiast. Ik vond dit erg lastig om vast te leggen op camera, maar met woorden bereik ik ook veel.
De bedoeling van de Etos fixing spray, is dat je make-up de héle dag op zijn plekje blijft zitten. Dat wil ik! Mijn make-up vervaagd altijd vrij snel en dan met name mijn foundation. Spray je gezicht met minimaal 10 cm afstand en voilà! Je make-up blijft de hele dag zitten. En ja, ik merkte zeker weten verschil. Mijn foundation zat er nog goed op, misschien iets vervaagd, maar veel minder dan dat ik deze niet heb gebruikt. Ik ben heel erg te spreken over dit product!


Ook primer kan er voor zorgen dat je make-up goed/beter blijft zitten. Dit is de Etos hydrating primer, ik heb een droge huid en nu nog droger omdat het bijna winter is… Dit product is blauw en voelt heel hydraterend en zacht aan op de huid. Veel heb je niet nodig, 1 pompje is meer dan genoeg voor je hele gezicht. De substantie is niet heel dik, maar ook niet heel vloeibaar, net er tussen in. Het product is uiteraard niet blauw op je gezicht (gelukkig haha). Ook over dit product ben ik erg te spreken!

Etos Make-up Fixing Spray €4,99Etos Hydrating Primer €5,99



Ik ben zó blij met deze items van de nieuwe Etos make-up lijn! Over elk product ben ik te spreken en kan ik je zeker aanraden. Mijn 2 ultieme favorieten uit deze lijn: Highlighter - Rose en de Make-up Fixing Spray. De producten van Etos zijn te koop in alle Etos filialen, en voor de prijs zijn het zeker hele goede producten! 

Q: Heb jij al iets van de Etos make-up lijn?

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten