13 december 2015

3-in-1 Review - Gewonnen essence producten


Ik won laatst een enorm groot pakket op de blog van Sharmaine, daar zaten onder andere de 3 producten van Essence in. Deze had ik nog niet in mijn bezit en dat betekend, tijd om te reviewen! 
Ben je benieuwd naar de kwaliteit? Lees dan snel verder.
Essence Soo Glow !  20 Looking on the bright side - Essence Silky Touch Blush Babydoll

Alweer een nieuwe highlighter in bezit. Zo'n glow is echt onmisbaar in mijn dagelijkse make-up look. Dit is een cream to powder highlighter, heb ik nog niet veel ervaring mee maar het is altijd leuk om nieuwe dingen te proberen, niet waar? 

Zoals jullie misschien wel weten, ben ik toch niet zo'n blush drager, maar nu ik steeds meer blushes aan het verzamelen ben, draag ik ze regelmatiger! 


Links de hihglighter inde kleur 10 Look on the bright side en rechts de blush in  20 Babydoll.


En dan hier de swatches op mijn arm. Ik ben slechts 1 keer met mijn vinger in de highlighter en blush gegaan en dit is het resultaat. De highlighter is echt to die for! Wat een pigment.


En dan de blush en highlighter op mijn wangen. De highlighter en de blush zijn goed te zien. De highlighter is echt heel erg mooi en is gemakkelijk te blenden. De blush is ook echt mijn ding, niet te donker, niet te licht en wel zichtbaar.

Essence Soo Glow! Highlighter €2,89
Essence Silky Touch Blush €2.59

Essence Lipstick - 03 Dare To Wear 


Mijn essence familie heeft er weer een kindje bij. Deze mooie rood in de kleur 03 Dare to ware is echt een toevoeging aan mijn stash. Het is herfst/winter en rood draag ik steeds vaker. Essence heeft naar mijn idee hele fijne en voedende lipsticks, fijn om te dragen! 



Hier de swatch op mijn arm én op mijn lippen, wat een mooie rode kleur. De lipstick is erg romig en niet mat. De lipsticks van essence blijven over het algemeen wel goed zitten. Zo'n 3/4 uur redt hij wel, maar na een maaltijd is het wel handig om de lipstick bij te werken, zeker bij zo'n rode kleur als deze.

Essence Lipstick 03 €2,39

Ik ben erg blij met mijn nieuwe items van essence. Welke van deze 3 producten spreekt jou het meest aan?

Bedankt lieve Sharmaine en jij ook bedankt voor het lezen!
Kijk ook zeker Sharmaine haar blog: sharmainesarina.nl 


Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 





 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten