15 december 2015

Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - Soft Brown


Ein-de-lijk heb ik 'm. Zo lang heeft een product nog nooit op mijn lijstje gestaan. De dipbrow pomade van Anastasia Beverly Hills, hét gehypte wenkbrauw product. Ben je benieuwd naar wat ik er van vind? Lees dan snel verder.



De kleur keuze, daarom duurde het zo lang. Ik heb mij meerdere malen laten adviseren en steeds vond ik de kleur Blonde niet mooi bij mij passen. Ik heb mij nogmaals laten adviseren, dit keer op het I LOVE BEAUTY event, en nu ook echt goed. De kleur Soft Brown ging met mij mee. 


Het product komt in een glazen potje, klein en compact, ongeveer ter grootte van een MAC Paint Pot. Dit product is eigenlijk is gel liner, voor je wenkbrauwen. Het product bevat 4 gram en is slechts 6 maanden houdbaar. Het is een waterproef wenkbrauw product, ideaal voor de zomer!


Hier de swatch van het product. Het is een zachte bruine kleur (duhhh, soft brown), en is aan de warmere kant, ik gebruikte voorheen mijn geliefde Catrice eyebrow setje, die had een koele tint.



En dan het product op mijn wenkbrauwen. Links mijn wenkbrauw zonder iets er op, en rechts mijn wenkbrauw met de Dipbrow van Anastasia. Op camera slaat de kleur wat warmer uit dan in het echt helaas.


Conclusie:

Yes, dit is het gewoon. To make ma brows on fleek! Ik ben gek op strakke wenkbrauwen en daar is dit product echt ideaal voor. Je betaald er wat voor, maar je hebt er zeker wat aan. Het product blijft overigens goed en lang zitten. Onder de douche kreeg ik het er met moeite af, waterproof is die ook!

Ik geloof dat ik voor dit product rond de €26 heb betaald, inclusief 10% korting. Zeker een aanrader!

Wat voor product gebruik jij voor je wenkbrauwen? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten