16 december 2015

LA Girl Liquid Lipsticks - Rebel & Dreamy


Liquid lipsticks, helemaal in, sinds een tijd(je). Deze Liquid Lipsticks van LA Girl zijn ook erg bekend en heb al veel goede verhalen over gehoord, dat moest ik proberen! Bij de stand van Boozyshop, op het ILB event scoorde ik deze 2 beauty's. Lees je mee?



LA Girl Matte liquid lipsticks. Ik ben dol op matte lipproducten. Ik heb slechts 2 andere liquid lipsticks geprobeerd maar die vond ik niet zo. En deze? Gaan deze wel door de test? 

 Ik koos de kleur Dreamy en Rebel.


En dan hier de swatches op mijn hand. Links Rebel, rechts Dreamy. De Liquid Lipsticks zijn goed gepigmenteerd, zien er op de swatch niet mat uit, maar ze drogen, geloof me, heel mat op.

LA Girl, Matte Liquid Lipstick - Dreamy 


Dit is nou echt mijn "signature" lipkleur. Ik ben dol op nude roze kleuren en deze doet mij heel erg denken aan Please me, van MAC. Deze is naast please me toch net wat rozer en ook matter. 
Ik heb deze de hele dag gedragen en is de hele dag blijven zitten. Na het swatches voor de foto kreeg ik het er met geen mogelijkheid af. Het is een voordeel dat ze zo goed blijven zitten, maar wow zo goed had ik niet verwacht. 
LA Girl, Matte Liquid Lipstick - Rebel


Deze kleur is niet alleen het zelfde als MAC Rebel, maar ook qua kleur lijkt deze er heel erg op. Deze is alleen mat, Rebel van MAC is Satin. Excuse me, hoe slordig dit is aangebracht maar mijn lippen waren al dood nadat ik Dreamy had getest en de swatch er af wilde halen. Ook deze kleur vind ik echt prachtig en zelf deze kleur, bleef gewoon de hele dag zitten. 

Het enige wat ik merkte tijdens het testen van de liquid lipstick, is dat de lipsticks aangebracht, nadat ze zijn opgedroogd, niet alleen heel mat zijn maar ook wat plakken, alleen als ik mijn lippen op elkaar druk plakken ze aan elkaar. Niet dat ik non stop mijn lippen op elkaar druk, maar het viel me toch op. 
Dat ze enorm mat waren stoorde mij niet, ik had er geen eens erg in dat ik lipstick droeg. 

Ik ben erg blij met deze 2 nieuwe matte vriendjes. Van LA Girl had ik nog niks geprobeerd dus ik was erg benieuwd, mijn 1e ervaring is positief! 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! 

Liefs, Esmée



Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten