17 december 2015

I LOVE BEAUTY EVENT


Jaaa! Zaterdag 12 en 13 december was het I LOVE BEAUTY Event, 13 december was ik aanwezig en had ik mijn eigen meet & greet! Ben je benieuwd naar de foto's? Lees/ Kijk dan snel verder!







Er zijn echt aardig wat meiden naar mij toegekomen, ik mocht ook 5 x 2 kaartjes weg geven, ik heb van de 10 meiden die een kaartje hadden gewonnen, er maar 4 gezien, onder andere Michelle en Luna. Heel leuk dat jullie er waren en bedankt voor jullie lieve cadeautje!


En met Eilish van Artistic State of Mind! Leuk om je eens in het echt gezien te hebben :).


Tionne, Merel, Lotte, ik en Fleur! Ze hebben allemaal een blog! :) Klik op de namen dan ga je naar de blogs van de meiden!




Met Lotte van Lottelovesbeauty!


En met Sarah van Sarahrebecca.nl


Met Julia van ThingsJuliaLoves :)






Met mijn beste vriendin, Zoë.


Cindy van CindyLee!



En nog met Larissa van Kittehscupcakes!


Super leuk om zoveel meiden die mij volgen, of die ik zelf volg, eens in het echt gezien te hebben. Ik heb het echt heel erg leuk gehad op het Event en ook nog een aantal items geshopt. Hierover komt denk ik een shoplog op mijn YouTube kanaal.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer! Liefs, Esmée

Geen opmerkingen:

Een reactie posten