18 december 2015

FREEDOM Make-up Pro 12 Le Fabuleux palette


Van 2 lieve en leuke kijkers, Luna en Michelle kreeg ik nog een super leuk cadeautje, op het ILB event, namelijk het FREEDOM Make-up Pro 12 Le Fabuleux palette. Met het merk Freedom had ik nog 0 ervaring dus ik was erg benieuwd, ben jij ook benieuwd? Lees dan snel verder. 

Michelle en Luna kennen me goed, dit zijn écht de palettes waar ik van houd. Mooie neutrale tinten, kan iedere dag!


Het palette van Freedom Make-up bevat 12 kleuren, 12 gram en is 12 maanden houdbaar. Ook komt het palette met een spons applicator.


Hier zie je de kleuren nog even close up. Zo mooi. Ik had al gehoord dat Freedom Make-up het zusje was van Make-up Revolution, nou ben ik helemaal gek op Make-up Revolution dus naar deze was ik erg benieuwd!


Hierboven zie je de swatches van de 1e rij. Het palette heeft helaas geen namen, maar wat het palette wel heeft, is knetter goede pigmentatie.


En dan de 2e rij, jahoor, wát een pigment. Ik had het stiekem niet gedacht maar, oh wat een prachtige kleuren zitten hier in en wat is het pigment goed.


En dan de laatste, 3e rij. De matte kleuren zijn ook zo goed gepigmenteerd. Alle kleuren uit het palette zijn zo fijn, romig en smeren zo gemakkelijk uit!

Zoals je misschien wel kunt merken, ben ik erg te spreken over het FREEDOM Make-up Pro 12 Le Fabuleux palette! Ik kan je 'm zeker aanraden en je kunt hier veel kanten mee op. Ik zal hier zeker nog een look mee maken of een MOTD artikel mee plaatsen, laat mij weten of jullie dat wat vinden.

Het palette is te koop bij oa. Boozyshop

Bedankt Luna en Michelle voor dit prachtige palette van Freedom Make-up.
En jij ook bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 






 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten