7 november 2015

Unboxing || De tweede Nailbox "Touch of Pink"


Onlangs kreeg ik een leuke, maandelijkse box binnen. Ik heb mijn box laatst ontvangen, dit is echt ideaal voor de nagellak liefhebbers. Dit is de 2e editie van de Nailbox, deze Nailbox staat in het teken van borstkanker. 

Even om te beginnen, over nailbox zelf. Nailbox is een maandelijkse box die je krijg toe gestuurd. Voor €17,50, en de verzending is €2,50. Ideaal voor nagellak liefhebbers. Er zitten altijd meer dan 5 producten in.
Dit is de 2e Nailbox, deze staat in het teken van borstkanker.


Aller eerst een haar conditioneer van de bodyshop, leuk extraatje, iets voor je haar! Dit is de Rainforest Shine Conditioner. Ruikt heerlijk fris, leuke en handig formaat voor mee op reis of een weekendje weg. 

Ook zit er een desinfecterende handgel in. Altijd handig voor in je tas, ook dit formaat is super handig. De geur is bloemig en ook weer lekker fris. Werkt goed en mijn handen voelen ook nog eens zacht aan.

En dan natuurlijk ook, nagellakjes. Er zitten er 3 in. Het roze lakje zit er in, omdat deze box om borstkanker draait, heel mooi gebaar. 

Sally Hansen Velvet Texture - 670 Lavish

Laten we beginnen met mijn favoriet van de 3 nagellakjes, deze prachtige diep rode / paarse kleur, of te wel bordeaux rood. Dit is een lakje van Sally Hansen, dit is de Velvet Texture, de lak droogt mat op en heeft een zand structuur, voelt heel grappig aan, hier heb ik 2 laagjes aangebracht, meer dan genoeg. Prachtige kleur voor de herfst. 

Appeal 4 - 53 Pinky Pine

En dan het nagellakje waar deze box om draait. De roze lak van Appeal 4. Een mooie knal roze kleur met minuscule glittertjes erin. Zoiets had ik nog niet, heerlijk zomers kleurtje vind ik. Heel mooi en deze dekt met 2 laagjes. 

Ciaté - Oil Slick 

Wauw nog zo'n mooie. Dit is echt zo'n holografisch lakje dat er in elk licht anders uitziet. Dit is zo mooi. Dit is met blauw, groen goud en ook weer zilver. Zo mooi vind ik deze. Van deze lak heb ik 2 laagjes aangebracht. 



En dan als laatst, nog wat extra's voor de perfecte nail art. Vroeger was ik hier zoveel mee bezig en dat wil ik weer op pakken. Er zit een setje met 5 dottingtools in, heel handig voor bolletjes op je nagels, en ook zitten er 3D Nail art stickers bij van Wet 'n Wild. Heel leuk! 

Ik ben erg tevreden over de nailbox. Nogmaals, voor €17,50 + €2,50 verzending heb je een hele leuke, goedgevulde box met 7 producten. Je besteld jou box hier.


Heel erg bedankt voor het lezen en tot snel weer.
Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 


*Dit artikel is in samenwerking met Nailbox.nl
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening. 






 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten