4 november 2015

15 kleuren palette van Bornprettystore


Palette nummer… hoeveel ook al weer? Jep ik heb weer een nieuwe. Dit prachtige merkloze palette viel laatst in de brievenbus, vol met mooie herfstkleurtjes. Lees snel verder!

Het palette heeft 15 mooie kleurtjes en zoals ik al zei, het heeft geen merk. De verpakking is gewoon helemaal zwart dus niet speciaal om te fotograferen. Dit palette sprak mij aan door de oranje en roze tinten in het palette. Ik heb vooral neutrale kleuren in diversen paletten maar deze was toch heel speciaal. Laten we gewoon meteen beginnen met de swatches.






We beginnen gewoon vooraan, bovenste rij. Een rij met vooral koele kleuren. Het pigment van de 1e 2 is matig. Ze geven wel kleur maar zijn niet intens. De laatste 3 daar in tegen wel. Blauw is wel een kleur waar ik meer mee wil gaan experimenteren!

De 1e kleur viel niet zo zeer tegen maar de 2e en 3e kleuren zijn niet goed gepigmenteerd. Maar toen, de 2 laatste kleuren, wat een wereld van verschil. Misschien ligt het aan het feit dat de 2 bruin tinten mat waren dat ze niet goed gepigmenteerd waren. De 1e en de 2 laatste oogschaduws zijn super zacht en echt geweldig van gepigmenteerd. 


Jaja, en zo ook de laatste, onderste rij. Ook hier kan ik niet veel meer over zeggen dan: wow wat een pigment. Dit had ik stiekem niet gedacht maar wel gehoopt. Zo ontzettend mooi! 

Ik heb met de oogschaduws ook een ooglook gemaakt. De matte bruine kleur heb ik flink opgebouwd als arkadeboog kleur en dan heb ik de links-midden kleur uit het palette gebruikt op het middelste deel van mijn ooglid, 2e van boven in mijn binnenste ooghoek en aan de buitenste ooghoek heb ik de donkerblauwe kleur gebruikt van de bovenste rij. Onder mijn ook heb ik de rechter midden kleur gebruikt. 


Wat mij opviel, is dat de kleuren wel vrij snel zijn te vervagen en moeilijk op te pakken zijn. 
Ik moet toegeven dat ik ze mooier geswatched vond, dat gebruikt. Maar de ooglook vind ik erg mooi geworden. 

Ik ben erg blij met dit palette en je kun hier veel verschillende kanten mee op. Voor $15,11 heb je 11 goed gepigmenteerde shimmer kleuren en 4 (helaas) wat minder goed gepigmenteerde matte kleuren. 
Je vindt het palette hier.

Gebruik de code EXH10 voor 10% korting en gratis verzending! 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer. 
Liefs, Esmée. 


Instagram - Facebook - Twitter - Youtube

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten