2 november 2015

Catrice Liquid Camouflage Concealer 010 Porcellain
















Ik ben alvast opzoek gegaan naar een vervanger voor mijn geliefde Collection Concealer in de kleur 1 Fair. De Liquid Camouflage High Coverage Concealer (hele mond vol) ging met mij mee. Ben je benieuwd naar de kwaliteit en of deze concealer mijn Collection concealer zal gaan vervangen? Lees dan snel verder!















De Catrice Camouflage concealer is een waterproof concealer, beweerd "ultra" lang te blijven zitten en denkt under-eye circles, puistjes en zelf tattoo's. Wow dat klink echt veel belovend! Ik ben benieuwd.


De kleur 010 Porcellain nam ik mee. Dit was de lichtste kleur. Er was nog 1 andere kleur in het schap maar 010 leek voor mij perfect. Helaas dus niet zoveel kleuren opties.

















De Concealer heeft een sponsapplicator. Klinkt misschien gek maar vind ik wel belangrijk, de spons is echt zacht. Bij sommige concealers voel je nog dat stokje, dit is net een kussentje. Wat mij ook opviel, is dat de concealer heel lekker rook, niet te aanwezig maar je ruikt 'm wel.



Hier de swatch van de concealer op mijn handpalm. De concealer is mooi licht.
















Van links naar rechts:

Geen concealer, alleen foundation - aanbrengen van de concealer - Concealer ingeblend met beautyblender.

Je moet even goed kijken, maar het effect is er zeker. Deze concealer is minder dekkend dan de Collection concealer. Deze concealer oogt wel weer natuurlijker en blend naar mijn idee veel gemakkelijker in de huid. Op de foto's zie je niet veel verschil, maar het is vrij moeilijk om vast te leggen. Naar mijn idee waren dit de beste foto's!

 De kleur is goed. Heeft wel een roze ondertoon, lijkt in de tube geel maar heeft toch echt een roze ondertoon. Perfect voor mijn huidskleur!



Ik ben dol op deze concealer en zal ik zeker gaan gebruiken zodra mijn Collection Concealer het heeft begeven. De concealer is, zoals ik al zei, niet enorm dekkend maar wel dekkend op een natuurlijke manier, wat ik erg mooi vind.

De concealer is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,59

Heel erg bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 





 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten