1 november 2015

3-in-1 review N7 Lipproducten

N7 is een merk wat ik veel had gezien in Engeland, in de drogist Boots. Ik liep deze week stage bij een Boots apotheek en ik kreeg als bedankje deze 3 lipproducten, van het merk N7 dus. Ben je benieuwd naar de kwaliteit? Lees dan snel verder. 
















Dit zijn de 3 producten. 2 lipsticks en een lipgloss. Ik begin met de lipsticks.















De eerste lipstick is een Moisture Drench lipstick. Dit is de kleur Coral Rose.




Dit is de kleur op mijn lippen. Mooie natuurlijke kleur! Niet enorm gepigmenteerd, maar dat had ik al verwacht door de naam, Moisture Drench. 

En hierboven nog een full-face foto. Excuse the morning face haha. Ik vind het een erg mooi natuurlijk kleurtje! Coral Rose van N7! 

De volgende is de kleur Tempt van de Sheer Temptation lijn van N7. 

Mwa, niet heel gepigmenteerd, lijkt een beetje op een gekleurde lipbalm, en zo voelde deze ook aan op de lippen! Voelde heel fijn en verzorgend, alleen de glitters in het product zijn niet mijn ding. 



En dan hier de kleur op mijn lippen. Toch vind ik 'm wel erg mooi! De lipstick heeft glitters, wat je gelukkig niet van ver af ziet. Alleen als je van dichtbij kijkt zie je de glitters zitten. Fijn verzorgend product met een leuk kleurtje. 

En dan het laatste lipproduct. Dit is een lipgloss in de kleur Smile, leuke naam!



Wauw deze is mooi! Het is een mooie, natuurlijke gloss. Heel klein beetje roze erin. De gloss is aan het begin wat plakkerig maar dat trekt na een tijdje weg. Dit is mijn favoriet van de 3, normaal ben ik niet zo gek op lipglosses maar deze is heel mooi!


Ik ben erg tevreden over deze 3 producten van het merk N7. Ik wist wel dat het merk bestond maar wist niet dat het ook te krijgen was in een Boots apotheek! De prijs weet ik helaas niet, omdat ik het heb gekregen.

Q: Heb jij ervaring met het merk N7? 

Bedankt voor het lezen en tot snel weer.
Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten