22 oktober 2015

GREY with a touch of YELLOW - Outfit

















De laatste tijd vind ik fashion erg leuk, vooral omdat het herfst is, vind ik kleren kopen nog leuker. Jurkjes draag ik nooit naar school, maar ik dacht, waarom eigenlijk ook niet. Mijn tas matchete perfect  bij mijn nieuwe jurkje dus ben je benieuwd naar mijn outfit? Lees dan snel verder.



Ik kocht gisteren dit leuke grijze jurkje bij de Primark. Het jurkje heeft een kleine turtle-neck wat ik echt heel erg leuk vind.

Mijn geliefde Paul's Boutique tas matchete perfect bij deze outfit.
















De enkel laarsjes zijn van Sacha, ze hebben een panter printje en een gouden detail op de voorkant.


Jurk - Primark
Panty- Primark
Schoenen: Sacha
Tas: Paul's Boutique

Bedankt voor het lezen, wat vind jij van deze outfit?

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten