19 oktober 2015

Collection Lasting Perfection Concealers

Ik denk wel een van de meest gehypte budget concealer in beauty land. De Collection Lasting Perfection Concealer. In Engeland kocht ik 3 kleuren om te reviewen. Lees snel verder om er achter te komen of ik deze concealer de hype waard vind of niet. 

De verpakking van de concealer is vrij simpel, zwarte dop en zwarte letters. De concealer beloofd 16 uur lang te blijven zitten, nou draag ik mijn make-up geen 16 uur. 

Zoals ik al zei, nam ik 3 kleuren mee. Er was ook nog een kleur 4, maar ik wist zeker dat die te donker zou zijn. Ik heb de kleuren: Fair 1 - Cool Medium 2 - Warm Medium 3
















De concealer heeft een spons-applicator, wat ik persoonlijk erg fijn vind.

Hierboven de swatches van de 3 kleuren Fair 1 - Cool Medium 2 - Warm Medium 3
Kleur Warm Medium is echt een warme kleur, wel wat oranje, de kleur Fair is goed geschikt voor de meiden met een hele lichte huidskleur, deze gebruik ik onder mijn ogen. Cool medium gebruik ik op plekjes. 



















Hier heb ik Fair aangebracht onder mijn ogen, de dekking is echt geweldig goed. Wat mij wel opvalt, is dat de concealer wat "droog" is. Je moet er niet te lang mee wachten om het in te blenden want anders veroorzaak je vlekken.

En zo zien de verpakkingen er nu uit. De verpakkingen vervagen helaas wel snel maar het gaat natuurlijk om het product. 
Zoals je ziet zijn de kleuren fair en cool medium meer gebruikt dan de kleur Warm medium, warm medium is mijn kleur voor in de zomer. 

Conclusie: De dekking is goed, de kleuren zijn (voor mijn huidskleur) goed en de concealer blijft muur vast zitten. Geweldige concealer, alleen wel een beetje jammer dat deze pareltjes alleen in Engeland te verkrijgen zijn. 

Ik kocht in totaal 5 concealers. Een tip, voor als je naar Engeland gaat, koop ze bij Superdrug, daar kosten ze 2 pond 99, bij Boots heb ik er 4 pond 19 voor betaald, scheelt toch weer wat. 

Zeker kopen als je in Engeland bent, ja het is naar mijn idee de hype waard.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 






 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten