15 oktober 2015

Low-Budget VS. High-End TAG















Ik werd laatst getagd door lieve Leonie van Allaboutleonie, om de Low-Budget VS. High-End TAG in te vullen. De keuze tussen budget producten of high-end producten vind ik nog erg lastig, ben je benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder!



1. Heb je het meest Low-budget of High-end producten in je collectie? 

Low-budget, al moet ik wel zeggen dat het niet veel scheelt met high-end, tot nu toe overheersen mijn lowbudget producten mijn collectie.

2. Low-Budget of High-End mascara? 

Zolang een mascara maar waterproof is, vind ik het helemaal mooi. Als een budget mascara mijn wimpers mooi maakt, geef ik liever niet veel geld uit aan een mascara,  mascara's zijn de make-up producten die er bij mij het hardst door heen gaan dus geef mij maar een low-budget mascara!

3. Low-Budget of High-End foundation. 

Op dit moment gebruik ik een foundation van Catrice die mij erg goed bevalt, ik heb ook een foundation van MAC, maar ik merk toch dat ik die van Catrice er sneller bij pak, dus mijn keuze is Low-budget!

4. Low-Budget of High-End oogschaduwpalette

Volle 100% High-End, ik merk heel veel verschil in kwaliteit, dat mag ook wel voor de prijs vind ik.
Ik merk dat budget palletjes geld verspilling zijn, gebruik ik ze niet meer en liggen ze maar een beetje te verstoffen in mijn kast want meestal is het het nét niet en dan vind ik dat je beter kunt investeren in een duur palette waar je wel echt wat aan hebt.
















5. Welk product koop jij altijd van een Low-Budget merk? 

Wenkbrauw poeder van Catrice. Dit is echt mijn holygrail product als het om wenkbrauwen gaat. Gaat super lang mee en ik kan niet meer zonder, en dat voor €4, zegt eigenlijk al genoeg haha.

6. En welk product van een high-end merk? 

Zonder twijfel, lipstick. Mijn MAC lipsticks zijn heilig en ze zijn zeker het geld waard, als je nog geen MAC lipstick in je bezit hebt, go for it, maar pas op, je raakt verslaafd.

7. Welk product had je altijd van een duur merk, maar heb je verruild voor een lowbudget variant? 

Die is lastig. Ik heb wel een product gevonden, maar die heb ik niet echt "verruild".. Ik gebruik(te) MAC Soft&Gentle heel graag, maar nadat ik een KIKO highlighter kreeg, ben ik die ook veel gaan gebruiken, ik gebruik ze beiden nog veel maar de KIKO highlighter is ook echt een pareltje.















8. Van dit product begrijp ik niet waarom er nog geen goede lowbudget variant is…

Budget bronzer, de meeste budget bronzers zijn echt ontzettend oranje en totaal niet mooi om te shapen, misschien hebben ze wel mooie budget bronzers maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.

9. Er is geen luxe merk wat aan dit lowbudget product kan tippen…

Ik zou het echt niet weten, mijn zoektocht gaat nog door :).

10. Verwen jij jezelf liever met 10 goedkope producten, of met 1 duur product. 

1 duur product, budget make-up producten kunnen tegen vallen en ik zal er misschien snel op uit gekeken zijn, zo heb ik enorm veel budget producten in mijn stash die ik amper/nooit gebruik. Luze make-up producten is iets waar ik zuinig mee doe en daarom zou ik mij daar mee willen verwennen.

Bedankt Leonie, voor het taggen! Bij deze tag ik LotteTionne en Jorinda!

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten