19 november 2015

Mijn Skincare + foundation routine

Ik heb last van puistjes. Gelukkig kunnen wij meiden daarvoor make-up gebruiken! Dat is voor mij dé oplossing om mijn oneffenheden te verbergen. Maar niet alleen make-up helpt mij, maar ook mijn skincare routine. Ben je benieuwd naar welke producten ik gebruik? Lees dan snel verder.

Mijn huidtype + reinigings- en verzorgings producten 

Zoals ik al zei, heb ik last van puistjes. Iedereen die in de pubertijd komt, heeft daar wel eens last van, ik ook. Ik heb van alles geprobeerd om er vanaf te komen, maar het gaat echt niet zomaar weg. Een goede huid verzorging vind ik dus erg belangrijk. Ik heb een droge huid met veel oneffenheden. Ik ben op dit moment aan de pil en ik hoop dat het hierdoor weg gaat en dat mijn huid echt even een oppepper krijgt! Om mijn gezicht te reinigen gebruik ik de volgende producten.


Collistar Gel Detergente Equilibrante 

Dit is een hele fijne gel om je gezichtsmake-up mee te verwijderen, dit dient als een facewash. Dit product is heel zuinig in gebruik aan gezien je maar een klein beetje nodig hebt. Deze is perfect voor de gevoelige en droge huid en voelt op mijn huid heel fijn aan. Dit gebruik ik elke ochtend en avond. Dit product is Oil free en bevat 150 ml.

Nivea verzachtende tonic

Deze tonic van Niveau is bijna op en gebruik ik graag. Ik gebruik dit om de laatste restjes gezichts make-up er af te halen. Dit product bevat 200ml.



The Body Shop Aloe Soothing Day Cream

Na de facewash en de tonic is mijn huidje wel toe aan wat voeding. Ik gebruik op dit moment de dagcreme van The Body Shop. Dit is de Aloe Soothing Day Cream. Van dit product heb ik weinig nodig om mijn hele gezicht te voeden, dus het product gaat wel lang mee. Dit product bevat 50ml. 

De Basis

L'Oreal True Match foundation - Rose IvoryOm mijn puistjes te bedekken gebruik ik de L'Oreal True Match foundation in de kleur Rose Ivory. De foundation is erg vloeibaar en ook nog eens dekkend. Dit product bevat 30ml en SPF17. Catrice Liquid Camouflage Concealer - 010 Porcellain Onder mijn ogen gebruik ik de liquid camouflage concealer van Catrice, waar ik onlangs ook een review over schreef. Deze gebruik ik niet alleen onder mijn ogen, maar ook op puistjes, als de foundation deze niet heeft bedekt.EXTRA - Contour & Highlight














Too Faced Chocolate Soleil Bronzer - Medium Deep
 Ik ben dol op contouren, ik doe het niet zoals Kim K, ik houd het subtiel. Deze mini van Too Faced heb ik besteld bij Voluminous.nl voor een leuk prijsje. Deze bronzer is heel mooi natuurlijk en ruikt ook nog eens naar chocolade. 

MAC MSF - Soft& Gentle

Ik kan er niet omheen, dit is mijn mooiste highlighter in mijn stash en gebruik ik dan ook echt bijna elke dag. Het geeft mijn huid zo'n mooie glow!

Kwasten

Om mijn foundation, concealer, bronzer en highlighter aan te brengen, gebruik ik natuurlijk ook kwasten. 

Real Techniques Sculpting Brush (roze)

By far, my favorite. Door Kathleen Lights heb ik deze kwast ontdekt en heb ik 'm aangeschaft in Londen voor 10 pond. Wat een fijne kwast! Ik kan niet helemaal uit mijn woorden komen wat ik er zo fijn aan vind maar met deze kwast kan ik niet meer zonder!

Real Techniques Contour Brush (goud)

Deze kleine vriend is perfect om bronzer aan te brengen. In het begin vond ik de kwast wat klein maar naar mate vond ik het steeds fijner werken. 

Tapered brush - Dressgal (zwart)

Deze kwast vind ik erg geschikt voor highlighter, mooi gevormd en pakt niet al te veel product op, deze heb ik ooit eens besteld in een kwasten set op dressgal.com
















En dit is het resultaat van alle producten op mijn huid. Er schijnen hier en daar nog wat oneffenheden door maar dat vind ik niet erg, zo'n plamuurlaag is ook niet mijn ding. Ik zal jullie up-to-date houden of de pil werkt tegen mijn onzuivere huid en dan zal ik er ook een artikel aan binden. Ik ben in iedergeval erg blij met de routine die ik nu gebruik.

Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en dan zie ik je de volgende keer weer!

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 





 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten