20 november 2015

meest gelezen artikel + gekste zoektermen!















Ik blog nu al bijna 2 jaar, en in die 2 jaar ben ik de gekste zoektermen tegen gekomen en worden sommige blogpost's meer dan 1000 keer bekeken.

Meest gelezen artikelen. 

Laten we beginnen met mijn meest gelezen artikelen. In mijn side-bar zie je altijd mijn meest gelezen artikelen staan, dit zijn er 10, vandaag deel ik er 5 met jou. Maar hoevaak zijn ze eigenlijk bekeken?

Triangl Swimwear Review || Milly Candy Pink 

1880 weergaven en 44 reacties 

Dit is mijn meest gelezen artikel. Ik mag toch best zeggen dat ik trots ben op dit artikel? Ik heb veel meiden kunnen helpen met dit artikel en dat was ook te blijken uit de weergaven. Ook op YouTube is dit een van mijn meest bekeken video's!

MAC Brave Lipstick Review

1680 weergaven en 40 reacties

In dit rijtje zul je veel MAC voorbij zien komen haha! MAC Brave heeft totaal 1680 weergaven en 40 reacties! Had ik niet gedacht.


SHOPLOG - Primark, MAC, H&M en Brandy Melville 

1349 weergaven en 30 reacties

Shoplogs worden altijd veel bekeken, zo ook op YouTube!


Mijn MAC Lipsticks + Swatches

1272 weergaven en 30 reacties

Jep, ik zei het, weer MAC haha. Hier had ik 5 MAC lipsticks, inmiddels zijn het er al 10!



MAC Rebel Lipstick Review

1110 weergaven en 32 reacties 

Again, MAC. Mijn donkerste kleur van MAC, perfect voor de herfst!


Dit waren mijn 5 meest gelezen artikelen. Nu gaan we door met de gekste zoektermen! Ik zag dit bij Kim van Kimterstege en het leek mij tof om dit ook eens op te zoeken!

Gekste zoektermen !

1. Arm en rijk in Nigeria 

Uhm, niet echt mijn ding om over te bloggen

2. Nashville trailer 

Oh, ik denk dat YouTube je verder helpt..

3. Beste luxe lipstick 

Telt MAC als luxe?

4. Contour kit goedkoop

Die van Sleek is wel goed!

5. Miniminuts blogspot

Miniwatteh?

6. Rimmel foundation, blauwe dop

Ja die blauwe dop viel dus wel op!

7. Anastasia Beverly Hills waar te koop Londen

Wist ik het maar!


Dit waren mijn meest gelezen artikelen + gekste zoektermen!

Heel erg bedankt voor het lezen en laat even weten of je dit vaker wilt zien!
Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten