25 november 2015

The Happiness TAG

Ik kreeg vanmiddag een enorm leuke TAG doorgespeeld. Kim van Kimterstege.nl tagde mij voor de Happiness TAG, een tag over geluk, blijdschap en dingen waar ik blij van word. Ben je benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan snel verder!

1. Van welk eten word je blij?
Pizza, hotdogs, goed belegde broodjes, tompouce, stokbrood en zo kan ik nog wel even doorgaan. 
Maar een goed belegd broodje tijdens de lunch kan er altijd wel in. Maar deze hieronder, redde ik niet helemaal op. 

2. Welke film maakt je vrolijk?
Om heel eerlijk te zijn, ik kijk amper films… Shame on me want ik weet dat er echt genoeg leuke films zijn. Een film waar ik al het hele jaar naar uit kijk en waar ik vrijdag ein-de-lijk heen ga, is MockingJay Part 2 van de Hunger Games. Ik word er niet echt vrolijk van, maar ik vind dat soort films zó leuk om te kijken 

3. Van welk kledingstuk word je vrolijk?
Eigenlijk word ik blij van mijn hele kleding kast en is het té moeilijk om een kleding items te kiezen. Haha nee, mijn favoriete kleding item is denk ik een broek van Noisy May. Waarom? Omdat dit de aller eerste broek is, in mijn 15 jarige leven, die goed zit. Echt een wonder met benen zoals de mijne.

4. Van welk beauty product word je blij?
Ik word van zoveel beauty producten blij, weer zo'n lastige. Ik denk dat ik heel erg blij word van mascara. Mascara is echt hét make-up product wat ik al vanaf het begin heb gedragen en mijn kleine oogjes een beetje groter doen lijken. 


5. Wat is jouw gelukkigste herinnering? 
Het moment dat ik hoorde dat ik was geslaagd. Ik heb er wel meerdere maar dit was het afgelopen jaar toch echt het hoogte punt, waar ik zo hard voor had gewerkt. In 1 keer behaalde ik mijn vmbo-diploma, ben begonnen aan een nieuwe opleiding en nogsteeds vind ik het raar dat ik nu op een andere school zit. Dit is overigens de enige goede foto van mijn diploma uitreiking lol :P. 


6. Van welke muziek word jij blij? 
Ik kan er niet omheen, maar Justin Bieber is gewoon de bom. Ik ben absoluut geen belieber maar zijn liedjes van de afgelopen tijd zijn ZO LEUK. Vooral Sorry, Love Yourself en What do You Mean staan boven aan in mijn playlist. 

7. Wat doe jij op dagen dat jij je down voelt en weer happy wilt voelen? 
Ik ben niet zo vaak down maar als ik ergens tegen aan loop vind ik het heel fijn om mijn make-up te doen, en dan doe ik er zo een uur over. Ik kan daar zo blij van worden. En anders ga ik met mijn hondje knuffelen tot ze wegloopt en er geen zin meer in heeft. 

Dit was de TAG, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en nog wat meer van mij geleerd hebt. 

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten