13 november 2015

3x MUA ETHEREAL WHIPPED LOOK

MUA komt met een nieuwe collectie, de MUA Ethereal Whipped Get The Look. MUA is al weer een tijd in Nederland te koop en het is een goed budget merk. Ik ontving 3 producten van deze nieuwe lijn, ben je benieuwd naar deze producten? Lees dan snel verder. 

De MUA Ethereal Whipped Get The Look collectie, hele mond vol, bestaat uit 6 producten en is vanaf november 2015 te koop, dus het ligt nu ook al in de winkels! 



Laten we beginnen met de eyeliner. Nou ben ik niet een persoon die eyeliner draagt, maar het wel leuk vindt om er mee te experimenteren. Dit is een matte eyeliner.

Wat MUA over de eyeliner zegt:

Matte Black Eyeliner
MUA ‘s liquid liner wordt geleverd met een siliconen top voor het nauwkeurig aanbrengen. Het lange handvat helpt bij het toepassen van precisie! De super matte formule zorgt voor een klassieke look .


De eyeliner heeft een vilten puntje/kwastje. Niet enorm dun maar ik hoopte wel op een mooie strakke lijn.


Dit is de swatch van de eyeliner op mijn hand. Ziet er mooi, mat zwart uit. De eyeliner droogte razend snel op en was lastig weg te halen na het swatchen. Op mijn oog aanbrengen ging lastig, niet heel recht aangezien een vilt puntje niet zo mijn ding is. Het is uiteindelijk wel een mooie eyeliner geworden maar ik moest er wel wat moeite voor doen.

MUA Matte Black Liner €3,49



Laten we dan maar gelijk door gaan met de mascara. Het resultaat zie je hierboven al, hier draag ik de mascara én de eyeliner.

De mascara verpakking heeft een hele aparte vorm, heel mooi en oogt niet goedkoop naar mijn mening.
Dit is de Eye Define mascara en zorgt voor lengte. Bevat 12ml en is 6 maanden houdbaar.

Wat MUA over de mascara zegt:


Eye Define Mascara 

MUA’s Eye Define is de perfecte, verlengende mascara! Het strekt en verlengt de wimpers waardoor ze voller en langer kijken. 




Het borsteltje is écht mijn ding. Een siliconen borsteltje, heel simpel met veel "stekeltjes". Nou gaat mijn voorkeur toch echt uit naar waterproof mascara's, maar als je niks test weet je ook niet of het je zal bevallen.

En dit is het resultaat van 1 laagje van de MUA Mascara. Ik weet het niet. Mijn wimpers vallen al snel naar beneden, zijn wel heel mooi lang, maar ik mis toch echt de krul. Zo van de zijkant ziet het er misschien gekruld uit maar naar mate de tijd, stonden mijn wimpers recht vooruit.. Helaas, dit is niks voor mij. Ik zal deze mascara wél gaan gebruiken op mijn onderwimpers, daar geeft deze mascara mij enorme onderwimpers van.

MUA Eye Define Mascara €4,99


Yes! Een lipproduct. Zoals jullie vast allemaal wel weten, ben ik dol op lipproducten. Dit is de Whipped Velvet Lip in de kleur SPRY.

Wat MUA zegt over de Velvet Lip:

Luxe Whipped Velvet Lip – Spry
Smeer de Luxe Whipped Velvet Lip over je lippen voor een ultra zachte en subtiele kleur. Deze super gladde nieuwe formule zal de lippen niet uitdrogen zodat je lippen er de hele dag goed uitzien.



De Velvet Lip heeft een normale lipgloss applicator en heeft een prachtige nude kleur.





Het product brengt heel gemakkelijk aan en voelt inderdaad niet uitdrogend aan. Het is een subtiel kleurtje maar blijft niet zo heel lang zitten. Na een maaltijd heeft het zeker een opknapbeurt nodig. Toch vind ik het een heel mooi kleurtje!

MUA Luxe Whipped Velvet Lip - €4,99



Dit waren de 3 producten die ik heb ontvangen uit de nieuwe collectie van MUA. De producten zijn al te koop bij verschillende kruidvat filialen voor een leuk prijsje. Mijn favoriet is de Velvet Lip! 


Bedankt voor het lezen en tot snel!
Liefs, Esmée

*Dit artikel bevat producten die ik heb ontvangen ter review, 
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening. 

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten