10 november 2015

Gezonde bites van BITES WE LOVE

Snacks die lekker én gezond zijn. Ik ontving een box met 4 verschillende gezonde tussendoortjes. 


Wat is Bites We Love? 
Bites We Love is een bedrijf dat lekkere en gezonde bites verkoopt, op basis van noten, zaden, superfoods en chocolade. In iedere bite zit een portieverpakking van 40-50 gram. Heerlijk om mee naar school of werk te nemen. Er is genoeg keuze wat er zijn meer dan 50 verschillende bites. 

Je kunt aangeven of je de box een keer wilt ontvangen, of juist elke week een box. Voor een box betaal je €4,95. Je hoeft niet te wachten tot de postbode met je pakketje komt want het past ook nog eens door de brievenbus. Go on, take a bite!





























Ik heb 4 verschillende bites, met ook wat verschillende soorten smaken.


En ook zat er nog een handig kaartje bij met een persoonlijk berichtje en nog de 4 verschillende bites nog even op een rijtje gezet, en wat nog handiger is, is dat ook de voedingswaarden erop staan, handig als je daar wat meer mee bezig bent, dan weet je precies wat er in zit.

















Ik heb alle 4 de bites lekker opgegeten en mijn mening lees je hieronder:

No 39 - Ticket to the tropics
Aller eerst die naam, super leuk en ik had gelijk zin om het op te eten.
Door de mango vond ik de bite wat speciaals hebben, lekkere zoete smaak en heerlijk in verhouding met de kokosnoot stukjes. De chocolade die er bij zat is altijd wel lekker!

Ik geef deze bite een 8.5

No 58 - Chili Coconuts
Wat spicy van smaak door de nootjes. De stukjes kokosnoot maken de bite weer lekker fris. Deze vond ik ook erg lekker.

Ik geef deze bite een 9

No. 56 Suzie's Apple Pie 
De amandelen die er in zaten, waren niet zo mijn ding. De gedroogde appel stukjes zijn heel lekker in combinatie met de stukjes "crunch", soort stukjes koek, en rozijnen vind ik altijd een erg lekkere toevoeging.

Ik geef deze bite een 7.5

No 55 - Will You Berry Me 
Ik heb eigenlijk nooit echt geweten hoe Berry's smaakten en dat beviel mij erg goed. De berry's in combinatie met de cashewnoten vond ik erg bijzonder. Ook de rozijntjes en vanille kernels waren erg lekker.

Ik geef deze bite een 8

















Zo, ik ben erg enthousiast over de bites van Bites We Love.

Een zo'n zakje is meer dan genoeg voor een tussendoortje en het is erg lekker. Mijn favoriet was de Chili Coconut, hele bijzondere combinatie maar echt verassend lekker.

Voor €4,95 kun je jouw box bestellen bij Biteswelove.nl. Om het nog even leuker te maken, heb ik een 50% kortingscode voor jou! Met de code EsmeeX15 krijg je 50% korting op je eerste box!

Veel smul plezier en bedankt voor het lezen.

Liefs, Esmée



Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten