2 oktober 2015

Tom Carter Watch - Cruise Rose Gold

















Wow! Ik mocht onlangs een prachtige horloge uitkiezen bij Tom Carter. Ik koos voor deze Cruise Rose Gold watch. Is 'ie niet mooi? Lees snel verder!



















Dit prachtige exemplaar komt dus van Tom Carter, een horloge merk. Dit is de Cruise Rose Gold Face 40mm. De horloge zelf is Rose goud. Dit zie je de laatste tijd heel vaak terug in het interieur maar ook met kledingstukken, accessoires en ook zelfs ook in het haar!
Het horloge bandje is donker blauw met roze. Deze kleuren vind ik echt perfect bij elkaar passen.

De aangegeven tijden staan er niet bij, er staan slechts alleen streepjes, je moet dus goed kunnen klok lezen hah! Ik blijf het zeggen maar het Rose Gold detail vind ik zo mooi! 

Deze Cruise Rose Gold Watch van Tom Carter kost €115 en is hier te bestellen. 

De verzending duurde helaas wel wat langer dan was gepland. Ik kreeg te horen dat het 4-6 werkdagen zou duren maar hij heeft er 2 weken over gedaan om hier te komen.. Maarja, al met al ben ik er echt ontzettend blij mee en wil daarom ook Tom Carter bedanken voor het opsturen van dit prachtige horloge. Helemaal mijn stijl! 

Bedankt voor het lezen en shop jou horloge hier: Tomcarterwatch.com 
Liefs, Esmée

*Dit artikel is in samenwerking met Tom Carter. 
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening. 

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten