28 september 2015

Outfit Of The Day - Striped Black

Het was weer eens mooi weer ik dus ik greep mijn kans en ik ging buiten outfit foto's maken. De herfst is begonnen, het seizoen dat ik jarig ben en dat je los kan gaan met make-up, wat mij betreft. 
Ben je benieuwd naar mijn outfit? Lees dan snel verder. 


De coat die ik draag komt van Lesara, hij was veel te groot maar doordat ik 'm in de was heb gegooid, zit ie nu goed. Ik heb de coat gecombineerd met een zwart wit gestreept shirt van de Primark en een spijkerbroek.



De tas is van Paul's Boutique, hij is zo ontzettend mooi. 

De schoenen komen van het instagram account EmbraceJewels, de schoenen heb ik voor een prikkie kunnen scoren, namelijk maar voor €13,50.



Shirt: Primark
Coat: Lesara.com
Broek: Jacqueline de Yong
Schoenen Embracejewels
Tas: Paul's Boutique

Dit was mijn outfit, bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 





 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten