25 september 2015

Kwastenhouder en iPhone portemonnee van Dressgal.

Ik deed laatst een bestelling op de webshop Dressgal.com. Zoals jullie misschien wel weten heb ik al eerder een video voor dressgal gemaakt, dit keer doe ik het in een artikel omdat het slechts 2 items zijn. 














Ik heb bij beide producten een schermafbeelding er bij geplaatst zodat je kunt zien hoe de items er op dit site uit zien.

Aller eerst deze handige houder, deze is bedoeld voor je pas gewassen kwasten, zodat ze op z'n kop kunnen drogen. Ik had zoiets al eerder gezien maar nooit besteld, nu was het mijn kans en bestelde ik deze.

Deze kwasten houder is van het merk MAANGE, daar heb ik ook ooit eens kwasten besteld dus dat merk kwam mijn bekend voor.


Toen ik de houder uit de verpakking haalde snapte ik het niet helemaal. Ik snapte wel dat je 'm zelf in elkaar moest zetten maar ik snapte het laagje er op niet. Na 15 minuten pielen had ik eindelijk een beginnetje aan 1 kant. Het kostte mij wat werk om alle stickers van de houder af te halen maar dan heb je wel wat. Er was gelukkig niets beschadigd.































En zo ziet de houder er uit. Er is plek voor 26 kwasten en de ruimtes waar je je kwasten in kunt doen, is van rubber, zodat je kwasten niet weg glijden.


















Dit is wat je nodig hebt: 26 paar kwasten. Perfecte timing want mijn kwasten moesten nodig gewassen worden, dus dat kwam goed uit om deze houder te testen :).


Na 20 minuutjes hingen mijn (schone) kwasten er zo bij. Wat wel wat lastiger was, is dat je de kwasten er vanaf de onderkant in moet doen.. Kost wel wat moeite maar als je ze er in hebt zitten, zitten ze ook goed vast.


Erg handig ding! Ik kan het je zeker aanraden want het neemt zeker minder ruimte in beslag dan een handdoek bezaaid met kwasten.

De houder is nu in de "sale" voor $5,65 (ik heb de mijne besteld voor $7,79) De houder is te bestellen in Zwart, Wit en Zwart met Wit. Klik hier. 

En dan het 2e item en ook gelijk het laatste item. Dit schattige mini portemonneetje waar ook je telefoon in kan. First things first, het stinkt. Maar dat kan je wel verwachten met Chineze webshops.




Ik heb de portemonnee besteld in het zwart. De binnenkant is mint groen van kleur, een van mijn lievelingskleuren. 

In de portemonnee zit een rits, daar kan je telefoon in en nog iets anders want het "rits gedeelte" is opgedeeld in 2 delen. De iPhone 4 én 5 past in deze portemonnee. 

Ook zit er nog een handvat aan die je aan je portemonnee kunt klikken, helaas paste deze niet in het ringetje. 


En zo ziet de inhoud van mijn portemonnee er nu uit. Ik heb 'm nu in mijn schooltas zitten. Zo zitten mijn visitekaartjes, kruidvat pas, OV chipkaart en bankpas erin en natuurlijk mijn telefoon.
Heel handig en multi functioneel.

Deze portemonnee heb ik besteld voor $3,03 maar kost nu slechts $2,24 en is te koop in 10 kleuren.
Klik hier. 


De 2 items waren apart van elkaar verzonden en het duurde 20 dagen voordat ik beide pakketjes binnen had.

Dit waren de items, ik ben erg tevreden over de kwaliteit vergeleken met de prijs.

Heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs, Esmée
*Dit artikel is in samenwerking met Dressgal.com
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening. 
Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten