20 september 2015

Outfit Of The Day - Loavies

Hey girls!

Helaas zit het weer totaal niet mee wanneer ik buiten outfit foto's wil gaan maken. Ik ben binnen aan de slag geweest en vandaag deel ik mijn OOTD met jou! Ik mocht bij Loavies voor een bedrag, items uitzoeken die perfect bij deze outfit paste. Kijk je mee?



Ik denk dat iedereen Loavies wel kent. Een webshop dat met name kleding verkoopt, maar ook home accessoires! Ik vind de items zelf erg leuk en de prijzen daarbij ook.



Mijn eerste hoed. Ik heb nog nooit een hoed gehad en ik vond het wel eens tijd. Ik wist totaal niet of het mij zou staan maar ik vind het eigenlijk wel heel erg leuk!


Dit is de Taupe Flap Hat van Loavies, het is een bruine/taupe kleurige hoed met een zwart riempje erom heen. Ik vond deze hoed perfect voor bij deze outfit.

En dan mijn 2e item, en ook laatste item wat ik heb mogen uitkiezen bij Loavies; deze sneakers!
De Adidas Superstars zijn nu helemaal hip en je ziet er iedereen mee lopen. Bij Loavies scoor je deze look-a-likes met een zebra printje aan de achterkant.

Zwart met wit past overal bij en ik vind ze zo leuk!
Ik heb ze gecombineerd met een spijkerbroek, een zwart-wit gestreept shirtje en een vleermuis vest.



Hoed - Loavies (€19,95)
Shirt - ZARA
Vest - H&M
Broek - Jacqueline De Yong
Sneakers - Loavies (€24,95)
Ring - Kruidvat
Armbandje - gekregen


De ring die ik bij deze outfit draag heb ik ooit eens bij het Kruidvat gekocht en het armbandje heb ik ooit gekregen.

Dit was mijn outfit! Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen en dat je ook een kijkje neemt op Loavies.
Heel erg bedankt Loavies, voor het opsturen van deze leuke items, ik ga er veel plezier van hebben :).

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs, Esmée

*Dit artikel is in samenwerking met Loavies
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening. 

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten