16 september 2015

Essence Matt Touch Blush - 20 Berry Me Up!













Essence kennen wij beauty liefhebbers allemaal wel. In het swap pakketje die ik van Lotte kreeg zat deze blush van Essence. Zelf ben ik niet zo'n blush drager en is een beetje bronzer en highlighter wel genoeg voor mij. Laten we eens kijken of deze budget beauty mij vaker blush laat dragen ;).



De blush is dus van Essence, deze is in de kleur 20 Berry Me up! De blush bevat 5 gram en is 12 maanden houdbaar.

Het patroontje is vrij simpel, maar het leuke ervan is, is dat er in het midden "matt" gedrukt staat. Toch wel een leuk extraatje.

En hier de swatch van de blush. De blush is niet extreem gepigmenteerd maar heel mooi subtiel. Inderdaad goed matt. Naar mijn idee is het niet echt een Berry kleurtje, wat de naam van het product zegt. Al met al is het wel echt een perfecte subtiele blush voor elke dag.


En op de foto hierboven heb ik de blush aangebracht. Het product is mooi te zien op mijn wangen op een natuurlijke manier. Wat een natural beauty!

Ik ben echt heel erg blij met deze blush en ik zal zeker vaker blush gaan dragen. Het is toch wat extra's in de make-up look en het lijkt me heel leuk om er meer mee te gaan experimenteren.
Heel erg bedankt Lotte!

En jij ook bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer!
Liefs, Esmée

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten