15 september 2015

Sammydress unboxing + Try on

Ik mocht onlangs wat bestellen op de website sammydress.com. Ook dit is een website waar je heel veel items voor heel weinig geld kunt bestellen. Het komt (als het goed is) uit China. Ben je benieuwd wat voor items ik heb gescoord? Lees dan snel verder. 

Ik mocht voor $30 wat items uitkiezen op de webshop Sammydress.com
De website is oké en de items die ze verkopen zijn erg leuk! En ook de prijs is erg leuk. 

Aller eerst viel mijn oog op dit shirt. Het is een wit langen mouwen shirt met donkerblauwe mouwen. Links onderaan zit een raar teken. Je moet het leuk vinden, van mij had het niet gehoeven maar ik vind het niet heel storend.

Dit shirt vind je hier voor $7,31 = €6,69


Het volgende item is deze super mooie, 3-delige ketting. Het is een gouden ketting, met een mooi pareltje, muntje en een staafje. Het zijn geen losse kettinkjes, ze zitten aan 1 ketting vast. Erg leuk!

Deze ketting vind je hier voor $4,04 = €3,70

























Dan deze neppe triangl bikini. Dit is eigenlijk een beetje een teleurstellend product. De kleur komt totaal niet overeen met de kleur op de foto van het product. In de beschrijving staat dat er push-up in zit (waar ik later achter kwam) maar dat zit er niet in, vorm van de top is té erg voor gevormd. Helaas pindakaas. Gelukkig is deze niet zo duur als de echte triangl. Gelukkig is dit de enige tegenvaller.

De bikini bestel je hier voor $8,93 = €8,17

De verzending ging enorm snel. Met dit soort webshops moet je meestal 4 weken wachten totdat je iets binnen krijgt, maar deze was er in iets langer als een week!

Check ook de bij behorende video bij dit artikel:

















De webshop is zeker aan te raden, ik heb de items snel en goed ontvangen en de service is top!
Ik zeg dit uiteraard niet omdat het is toegestuurd, dit is mijn eerlijke mening.

Bedankt voor het lezen en tot snel weer!
Liefs, Esmée

*Dit artikel is in samenwerking met Sammydress. 
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening. 

Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten