12 september 2015

Catrice 360 MATtraction Lipstick Review

Hey meiden! Persoonlijk is rood niet een kleur waarvan ik op of om kijk, als ik voor het schap sta vol met lipsticks, puur omdat ik niet weet hoe ik het moet dragen en of ik het wel durf. In het swap pakketje die ik kreeg van Lotte, zat deze prachtige rode lipstick van Catrice in de kleur 360 MATtraction. Ben je benieuwd hoe rood mij staat? Lees dan snel verder.




Catrice - Ultimate Colour 360 MATtraction
Dit is dus de kleur 360 MATtraction. Echt de pérfecte rode kleur. Nou de naam zegt het dus eigenlijk al, de kleur is ook mat. Ik houd zelf enorm van Matte lipsticks dus deze valt mooi in het straatje.

Hierboven nog even een mooie close-up van de lipstick. Ik vind het altijd zo mooi, zo'n onaangeraakt product haha.

En dan hierboven de swatch op mijn arm. Girl, hoe mooi is dit. Dit was slechts een veeg met de Catrice 360 MATtraction lipstick.

En dan uiteraard ook de swatch op mijn lipjes! De kleur brengt heel makkelijk aan en is totaal niet stroef, aangezien het een matte lipstick is had dat wel zo kunnen zijn.































En dan hier de full-face foto. Ik vind het eigenlijk wel heel erg leuk! Ik weet niet of ik het naar school zou durven dragen, maar ik denk dat ik het gewoon moet DOEN. En dan wen ik er van zelf wel aan denk ik! De lipstick bleef 2 uur mooi zitten en na een maaltijd is het wel handig om 'm bij te werken.

Q: Wat vind jij van deze rode lipstick?

Heel erg bedankt Lotte voor deze mooie lipstick, ik ben er heel erg blij mee!
Bedankt voor het lezen, hopelijk heb je er iets aan gehad en zie ik je de volgende keer weer!

Liefs, Esmée


Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 



 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten