12 september 2015

Stapel Review - Model Launcher Producten

Model Launcher, hier in Nederland nog een onbekend merk maar straks niet meer! Model Launcher is van oorsprong een Amerikaans Cosmetica merk dat ze graag in Nederland willen introduceren.
Ik en nog een paar andere bloggers, zijn een van de eerste (in Nederland) die dit merk mogen testen, hoe geweldig en natuurlijk een grote eer. Zoals de titel al zegt, Stapel review, meerdere reviews in 1 artikel. Ben je net zo benieuwd naar alle producten als ik? Lees dan snel verder.

Model Launcher Liquid Lipstick Gemmayze
Liquid lipsticks, het internet is er mee plat gebombardeerd, bijna elk merk is er mee gekomen en zo ook Model Launcher heeft verschillende kleuren.

Model Launcher heeft 7 verschillende kleuren in haar assortiment dat erg verschild. Van nude tot knal roze en rood. De verpakking is erg mooi, strak en ook is de verpakking van de Liquid lipstick erg groot, in ieder geval, groter dan ik ben gewend :) De Liquid lipstick bevat 6,52 gram.

Ik heb de kleur Gemmayze ontvangen, een prachtige knal roze kleur. De Liquid Lipstick is heel erg romig en aan de dikkere kant.

De Liquid Lipstick heeft een normale "lipgloss" applicator.

De swatch op mijn hand, hierboven, is slechts met een veegje. De kleur is zo ontzettend fel en goed gepigmenteerd. De lipstick droogt niet mat op, maar wel heel erg snel. Zoals ik al zei is de liquid lipstick vrij dik/romig qua substantie. De liquid lipstick blijft zeker langer dan 4 uur mooi zitten. De kleur is zo ontzettend gaaf!




De applicator brengt heel gemakkelijk en strak aan! Heel fijn product.

Liquid Lipstick - Gemmayze €18,00

Model Launcher Baked Split Eyeshadow - Oasis
Een oogschaduw duo! Persoonlijk vind ik een palette met meerdere kleurtjes makkelijker.
Dit duo doosje van Model Launcher heb ik ontvangen in de kleur Oasis.
De oogschaduw duo bevat 2,8 gram en is in 5 kleuren beschikbaar.



Een mooie licht bruine en een zwarte oogschaduw. Beide met shimmers.
De verpakking is erg mooi en stevig, maar de kleurtjes?



Wauw, echt prachtig. De linker kleur is mijn favoriet van de 2. Zelf draag ik amper zwart in mijn ooglooks, maar voor leuk feestje komt deze denk ik wel van pas!

Zoals je kunt zien zijn de kleuren erg mooi en goed gepigmenteerd, ook brengen ze heel gemakkelijk en mooi aan!

Baked Split Eye Shadow - Oasis €21,00

Model Launcher Nail Polish - Stanhopea 
Nu is dit schattige lakje van Model Launcher aan de beurt. Het flesje bevat 7 ml en is heel schattig klein. Dit is de kleur Stanhopea. Het merk en naam van het lakje zijn mooi en goed te zien en het lakje zelf is een hele mooie lichte nude kleur. (om het zo te omschrijven haha :P)
De nagellak is verkrijgbaar in 8 kleuren.

Op de foto heb ik 3 laagjes aangebracht. 2 laagjes was voldoende voor mooie nageltjes maar ik vond 3 toch net iets mooier. De lak droogt ontzettend snel en blijft mooi zitten. 

Zeker een hele mooie lak, erg draagbaar. 

Nail Polish - Stanhopea €10,00

Model Launcher Baked Blush - Honeybell


Blush, voorheen keek ik er niet zo naar, maar de laatste tijd vind ik het erg leuk om te dragen.
Dit is de kleur Honeybell, en de verpakking doet mij een beetje denken aan MAC. De blush bevat 2,5 gram en is in 5 kleuren beschikbaar.




Ik heb de blush aangebracht met een stippling brush, het effect van de blush op mijn gezicht zie je op de foto hierboven. Een heel mooi, subtiel blosje

Baked Blush - Honeybell €17,00

Model Launcher Color Lip Crayon - Rose
Dit soort product kennen jullie vast wel. Een soort van chubbystick, een balm die goed pigment heeft met een leuk kleurtje. Dit is de kleur Rosé.



De swatches hierboven zijn van de Lip Crayon. De glitters vielen mij meteen op, niet echt mijn ding.
Ik vind 'm een beetje lijken op Sleek Rose gold blush haha.



En dan hier de Lip Crayon op mijn lippen. Mwehh, niet echt mijn ding. Ik ga toch liever voor lipproducten zonder die glittertjes. De kleur verder is wel leuk van een afstandje maar van dichtbij zie je de glitters echt goed zitten, helaas. 

Color Lip Crayon - Rosé €13,00


Ik ben erg te spreken over al deze producten van het nieuwe merk Model Launcher en kan het je zeker aanrader. Mijn favorieten van al deze producten zijn: Model Launcher Liquid Lipstick en de Baked Blush - Honeybell. 

Deze producten en nog veel meer andere producten zijn binnenkort te bestellen op de website van Model Launcher, vanaf 1 oktober zijn ze te vinden in de webshop!
Je kunt betalen met Paypal en google. 

Heel erg bedankt Model Launcher voor deze eer om deze producten als een van de eerste te mogen testen! En jij ook heel erg bedankt voor het lezen en tot snel weer! 

Heel veel liefs, Esmée. 

*Dit artikel is in samenwerking met Model Launcher. 
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier. 




Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten