10 september 2015

1e keer NEPWIMPERS - Ardell Deluxe Pack Review

Nepwimpers, dat is iets dat helemaal nieuw voor mij is, want ik heb het nog nooit uit getest. Ik ontving gister deze handige Deluxe Pack van Ardell. Dit is eigenlijk alles wat je nodig hebt om je nepwimpers mee aan te brengen. Ben je benieuwd naar mijn eerste ervaring met nepwimpers? Lees dan snel verder.



In de Deluxe Pack zitten 2 paar wimpers, een DUO eyelash glue en een Ardell lash tool.
Dit zijn de 120 Demi lashes, van Ardell dus.

Op de achterkant vind je een makkelijk stappen plan. Die kwam bij mij wel van pas aangezien ik dus zero ervaring heb met nepwimpers.

Hier zie je de wimpers close up. De wimpers zijn mooi lang en vol. De "rand" waar de wimpers aan zitten is mooi dun, ik vond het wel mooier als ik er een eyeliner bij aanbracht, dat heb ik dus ook gedaan.



Mijn eerste indruk van deze nepwimpers van Ardell zijn verbazingwekkend goed. Ik had echt verwacht dat het veel moeilijker zou zijn om ze mooi op te plakken. Met de Lash Tool ging het enorm snel en makkelijk. De tool kwam dus goed van pas! 

De lijm van Duo vind ik ook erg top! Ik hoorde er goede verhalen over, dus naar mijn idee is de wimperlijm inderdaad goed! 

De wimpers zitten erg mooi. Wel voel ik ze wat zitten, maar ik weet dat dat komt omdat ik er aan moet wennen, aangezien ik alleen mascara draag. Ik heb 1 laagje mascara daarna aangebracht zodat mijn eigen wimpers mooi met die van Ardell zouden overlopen. 

Zelf zou ik het niet school dragen maar voor een feestje zou ik ze er zo bij pakken.
Ik ben erg te spreken over deze nepwimpers en dit is zeker voor herhaling vatbaar! Mijn eerste indruk is dus erg goed!

Q= Wat vind jij van de 120 Demi lashes van Ardell?

Deze Deluxe Pack van Ardell kost €10,95 en is te koop bij Voluminous.nl. Klik hier!

Om het nog even wat leuker te maken, heb ik ook nog een leuke kortingscode voor jou!
Met de code: "ESMEE" krijg je in de maand September 10% korting op je bestelling :).

Heel erg bedankt voor het lezen en tot snel weer!

Liefs, Esmée
*Dit artikel is in samenwerking met Voluminous.nl
Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
Volg jij mijn blog al op Bloglovin? Klik hier.




 Bedankt voor je reactie en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten